IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Велика Британија: Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“

23.11.2017

„Теско" извести дека за една година, продажбата на приватните трговски марки се зголемила за 4,6% и достигнала речиси 50% од вкупната продажба.

Порастот е поттикнат од засилениот развој на нови производи. „Теско" лансираше 807 нови линии во првата половина од годинава. Новото портфолио вклучува малечки авокада, зеленчук со забавни облици за деца и локално произведени пива. Во непрехранбениот сегмент, трговецот има две нови приватни марки: кујнскиот прибор Go Cook (ножеви, кујнски прибор и садови за готвење) и Fox & Ivy (предмети за домаќинството).

„Теско" може да ја добие довербата и да инвестира и понатаму во приватни трговски марки по успехот на неговите брендови Farms, пренесува магазинот „Ритеил вик". Седумте брендови свежо овошје, зеленчук, месо и живина, кои трговецот ги лансираше во 2016 година, за подобро да се бори против дисконтерите, сега имаат удел од 70% во кошницата на потрошувачите.

Британскиот трговец почна и со голема промена во начинот на соработка со своите 8.000 доставувачи за да изгради долгорочни односи и да привлече повеќе од волуменскиот удел. Дејв Луис, извршен директор на компанијата, соопшти дека 95 од неговите доставувачи забележале пораст на волуменската продажба за повеќе од 100% за една година (заклучно до мај годинава). Други 185 доставувачи забележале волуменски пораст од повеќе од 50%, а уште 330 се изјасниле дека обемот на стока што се продава во„Теско" е зголемен за најмалку 25%.

Имаше одреден период во „Теско" кога стратегијата за преговори беше да имаме што повеќе доставувачи. Избравме да го промениме тоа кога дојдов, да побараме помал број доставувачи на подолг рок и да се обидеме да го подобриме бизнисот заедно. Тоа го правиме и со малите и со големите снабдувачи, изјави Луис.


Назад
 

 
 
 
back to top