IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Велика Британија: Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“

23.11.2017

„Теско" извести дека за една година, продажбата на приватните трговски марки се зголемила за 4,6% и достигнала речиси 50% од вкупната продажба.

Порастот е поттикнат од засилениот развој на нови производи. „Теско" лансираше 807 нови линии во првата половина од годинава. Новото портфолио вклучува малечки авокада, зеленчук со забавни облици за деца и локално произведени пива. Во непрехранбениот сегмент, трговецот има две нови приватни марки: кујнскиот прибор Go Cook (ножеви, кујнски прибор и садови за готвење) и Fox & Ivy (предмети за домаќинството).

„Теско" може да ја добие довербата и да инвестира и понатаму во приватни трговски марки по успехот на неговите брендови Farms, пренесува магазинот „Ритеил вик". Седумте брендови свежо овошје, зеленчук, месо и живина, кои трговецот ги лансираше во 2016 година, за подобро да се бори против дисконтерите, сега имаат удел од 70% во кошницата на потрошувачите.

Британскиот трговец почна и со голема промена во начинот на соработка со своите 8.000 доставувачи за да изгради долгорочни односи и да привлече повеќе од волуменскиот удел. Дејв Луис, извршен директор на компанијата, соопшти дека 95 од неговите доставувачи забележале пораст на волуменската продажба за повеќе од 100% за една година (заклучно до мај годинава). Други 185 доставувачи забележале волуменски пораст од повеќе од 50%, а уште 330 се изјасниле дека обемот на стока што се продава во„Теско" е зголемен за најмалку 25%.

Имаше одреден период во „Теско" кога стратегијата за преговори беше да имаме што повеќе доставувачи. Избравме да го промениме тоа кога дојдов, да побараме помал број доставувачи на подолг рок и да се обидеме да го подобриме бизнисот заедно. Тоа го правиме и со малите и со големите снабдувачи, изјави Луис.


Назад
 

 
 
 
back to top