IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Велика Британија: Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“

23.11.2017

„Теско" извести дека за една година, продажбата на приватните трговски марки се зголемила за 4,6% и достигнала речиси 50% од вкупната продажба.

Порастот е поттикнат од засилениот развој на нови производи. „Теско" лансираше 807 нови линии во првата половина од годинава. Новото портфолио вклучува малечки авокада, зеленчук со забавни облици за деца и локално произведени пива. Во непрехранбениот сегмент, трговецот има две нови приватни марки: кујнскиот прибор Go Cook (ножеви, кујнски прибор и садови за готвење) и Fox & Ivy (предмети за домаќинството).

„Теско" може да ја добие довербата и да инвестира и понатаму во приватни трговски марки по успехот на неговите брендови Farms, пренесува магазинот „Ритеил вик". Седумте брендови свежо овошје, зеленчук, месо и живина, кои трговецот ги лансираше во 2016 година, за подобро да се бори против дисконтерите, сега имаат удел од 70% во кошницата на потрошувачите.

Британскиот трговец почна и со голема промена во начинот на соработка со своите 8.000 доставувачи за да изгради долгорочни односи и да привлече повеќе од волуменскиот удел. Дејв Луис, извршен директор на компанијата, соопшти дека 95 од неговите доставувачи забележале пораст на волуменската продажба за повеќе од 100% за една година (заклучно до мај годинава). Други 185 доставувачи забележале волуменски пораст од повеќе од 50%, а уште 330 се изјасниле дека обемот на стока што се продава во„Теско" е зголемен за најмалку 25%.

Имаше одреден период во „Теско" кога стратегијата за преговори беше да имаме што повеќе доставувачи. Избравме да го промениме тоа кога дојдов, да побараме помал број доставувачи на подолг рок и да се обидеме да го подобриме бизнисот заедно. Тоа го правиме и со малите и со големите снабдувачи, изјави Луис.


Назад
 
 
 
 
back to top