IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 22.02.2018 || „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |   ||
   

Велика Британија: Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“

23.11.2017

„Теско" извести дека за една година, продажбата на приватните трговски марки се зголемила за 4,6% и достигнала речиси 50% од вкупната продажба.

Порастот е поттикнат од засилениот развој на нови производи. „Теско" лансираше 807 нови линии во првата половина од годинава. Новото портфолио вклучува малечки авокада, зеленчук со забавни облици за деца и локално произведени пива. Во непрехранбениот сегмент, трговецот има две нови приватни марки: кујнскиот прибор Go Cook (ножеви, кујнски прибор и садови за готвење) и Fox & Ivy (предмети за домаќинството).

„Теско" може да ја добие довербата и да инвестира и понатаму во приватни трговски марки по успехот на неговите брендови Farms, пренесува магазинот „Ритеил вик". Седумте брендови свежо овошје, зеленчук, месо и живина, кои трговецот ги лансираше во 2016 година, за подобро да се бори против дисконтерите, сега имаат удел од 70% во кошницата на потрошувачите.

Британскиот трговец почна и со голема промена во начинот на соработка со своите 8.000 доставувачи за да изгради долгорочни односи и да привлече повеќе од волуменскиот удел. Дејв Луис, извршен директор на компанијата, соопшти дека 95 од неговите доставувачи забележале пораст на волуменската продажба за повеќе од 100% за една година (заклучно до мај годинава). Други 185 доставувачи забележале волуменски пораст од повеќе од 50%, а уште 330 се изјасниле дека обемот на стока што се продава во„Теско" е зголемен за најмалку 25%.

Имаше одреден период во „Теско" кога стратегијата за преговори беше да имаме што повеќе доставувачи. Избравме да го промениме тоа кога дојдов, да побараме помал број доставувачи на подолг рок и да се обидеме да го подобриме бизнисот заедно. Тоа го правиме и со малите и со големите снабдувачи, изјави Луис.


Назад
 

 
 
 
back to top