IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: Формирана асоцијација за равој на е-трговијата

12.02.2018

На иницијатива на неколку субјекти што се на различни начини поврзани со тргувањето преку интернет, деновиве беше промовирана неодамна формираната Асоцијација за електронска трговија на Македонија (АЕИТ).

Асоцијацијата, како што беше речено на промоцијата, има цел да ги поддржи интересите на компаниите за е-трговија, да придонесе за надминување на пречките за нејзиниот развој и да придонесе за проширување на знаењето за електронската трговија, вклучувајќи ги и придружните дејности и технологии.

Основачи на АЕИТ се сервисот за групно купување „Групер", Бизнис конфедерацијата на Македонија, адвокатската канцеларија „Станковиќ и Јошевска", порталот Bankarstvo.mk и друштвото за копјутерски консултантски услуги „ММ Дисоски".

Асоцијацијата ќе се занимава со лобирање, правна помош, тренинзи и истражувања и со тоа ќе се стреми да изгради поволна околина за раст на е-трговија во Македонија. Со цел заеднички да обезбедиме одржлив раст во оваа индустрија, потребен е холистички пристап и учество од сите засегнати страни, вели Нина Ангеловска, ко-сопственик и директор на сервисот за групно купување „Групер" и консултант за e-бизнис и е-трговија во „Македонски Телеком", која беше избрана за претседател на АЕИТ.

Како прв проект од своето работење, Асоцијацијата ќе изработи сеопфатна анализа за состојбата со електронската трговијата во Македонија, која ќе биде презентирана на крајот од март, заедно со програмата за работа на асоцијацијата.

Назад
 

 
 
 
back to top