IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Македонија: Формирана асоцијација за равој на е-трговијата

12.02.2018

На иницијатива на неколку субјекти што се на различни начини поврзани со тргувањето преку интернет, деновиве беше промовирана неодамна формираната Асоцијација за електронска трговија на Македонија (АЕИТ).

Асоцијацијата, како што беше речено на промоцијата, има цел да ги поддржи интересите на компаниите за е-трговија, да придонесе за надминување на пречките за нејзиниот развој и да придонесе за проширување на знаењето за електронската трговија, вклучувајќи ги и придружните дејности и технологии.

Основачи на АЕИТ се сервисот за групно купување „Групер", Бизнис конфедерацијата на Македонија, адвокатската канцеларија „Станковиќ и Јошевска", порталот Bankarstvo.mk и друштвото за копјутерски консултантски услуги „ММ Дисоски".

Асоцијацијата ќе се занимава со лобирање, правна помош, тренинзи и истражувања и со тоа ќе се стреми да изгради поволна околина за раст на е-трговија во Македонија. Со цел заеднички да обезбедиме одржлив раст во оваа индустрија, потребен е холистички пристап и учество од сите засегнати страни, вели Нина Ангеловска, ко-сопственик и директор на сервисот за групно купување „Групер" и консултант за e-бизнис и е-трговија во „Македонски Телеком", која беше избрана за претседател на АЕИТ.

Како прв проект од своето работење, Асоцијацијата ќе изработи сеопфатна анализа за состојбата со електронската трговијата во Македонија, која ќе биде презентирана на крајот од март, заедно со програмата за работа на асоцијацијата.

Назад
 
 
 
 
back to top