IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Србија: „Феркам“ отвори претставништво во Белград

10.08.2017

Србија е следната земја на мапата на експанзија на италијанската компанија за транспорт и логистика „Феркам". Од 1 август официјално почна да работи претставништвото во Србија, компанијата-ќерка „Феркам Белград".

 

Според директорот за транспорт на „Феркам", Хансјоерг Фалер, претставништвото во Србија има големи шанси за успешно работење и пораст

Сакаме да бидеме што поблиску до нашите клиенти во Европа, а сега и кон оние што го преселија своето производство во Србија. Нашата цел е со нашата флота и со партнерските компании да им понудиме стабилни транспортни услуги од Србија и од соседните земји. Во периодот што претстои ќе бидеме фокусирани на сувоземниот сообраќај, а во периодот потоа планираме да се посветиме на интермодалниот формат железници-пат, изјави Фалер.

Спроед компанијата, на добрите резултати на претставништвото во Белград позитивно ќе влијае и договорот за слободна трговија помеѓу Србија и Русија, кој, според очекувањата, ќе им овозможи зголемен извоз на земјоделски производи и храна.

„Феркам" е основана во Италија и има вкупно 89 експозитури, со 1.900 вработени, и 3.000 вработени во системот на парнерските компании, со годишен промет од околу 700 милиони евра.


Назад
 
 
 
 
back to top