IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 15.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Европа: „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“

22.02.2018

Италијанскиот кондитор „Фереро" ќе го лансира првиот сладолед во април годинава, со што ќе го прошири портфолиото на брендот Kinder.

„Фереро" го осмислил рецептот и го дефинирал производот преку брендот Kinder, а „Унилевер" ќе го произведува и ќе биде одговорен за неговата промоција. За почеток, се планира лансирање на Kinder Bueno во корнет, Kinder на стапче и сендвич-сладолед Kinder, а подоцна ќе бидат достапни и други екстензии на производот. Слодоледот ќе биде достапен за потрошувачите во Франција, Германија, Швајцарија и во Австрија.

Жан-Батист Сантул, директор на „Фереро" – Франција, за францускиот магазин „Лез еко", изјавил дека лансирањето на сладоледот е од големо значење на компанијата, со оглед на тоа што брендот Kinder остварува 40% од вкупните приходи на компанијата во Франција.

Уште еден приоритет за „Фереро" во Франција годинава е и бизнисот во сегментот бисквити, кој на тој пазар остварува годишен приход од околу 1 милијарда долари. Намерата на компанијата е да ја забрза меѓународната продажба на белгиските премиум бисквити Delacre, кои ги презеде од „Јунајтед бискитс" во декември 2016 година.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top