IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Свет: „Ероски“ ги намали загубите

15.06.2017

„Ероски" објави помала нето-загуба за минатата фискална година, благодарение на активностите за подобрување во синџирот на снабдување, и покрај тоа што продажбата останала на речиси исто ниво.

До 31 јануари годинава, групацијата забележала загуба од 22,8 милиони евра, најмногу поради новиот даночен систем, кој стапи на сила во декември минатата година. Резултатот, всушност, значи подобрување од 63 отсто во однос на претходната година.

Во меѓувреме, профитот пред оданочувањето се зголемил за 97 отсто на 39,9 милиони евра, оперативниот профит се зголемил за 20 отсто на 128 милиони евра, а продажбата (без ДДВ), останала непроменета на 5,29 милијарди евра.

Од „Ероски" велат дека во текот на годината вложиле 87 милиони евра за реновирање на дел од продавниците, а друг дел од нив, ги претвориле во форматот „Контиго".

Зајакнувањето на програмата за лојалност, која минатата година на потрошувачите им понуди персонализирана заштеда од околу 260 милиони евра, беше еден од главните двигатели за резултатите на групацијата, истакнува трговецот.


Назад
 

 
 
 
back to top