IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Свет: „Ероски“ ги намали загубите

15.06.2017

„Ероски" објави помала нето-загуба за минатата фискална година, благодарение на активностите за подобрување во синџирот на снабдување, и покрај тоа што продажбата останала на речиси исто ниво.

До 31 јануари годинава, групацијата забележала загуба од 22,8 милиони евра, најмногу поради новиот даночен систем, кој стапи на сила во декември минатата година. Резултатот, всушност, значи подобрување од 63 отсто во однос на претходната година.

Во меѓувреме, профитот пред оданочувањето се зголемил за 97 отсто на 39,9 милиони евра, оперативниот профит се зголемил за 20 отсто на 128 милиони евра, а продажбата (без ДДВ), останала непроменета на 5,29 милијарди евра.

Од „Ероски" велат дека во текот на годината вложиле 87 милиони евра за реновирање на дел од продавниците, а друг дел од нив, ги претвориле во форматот „Контиго".

Зајакнувањето на програмата за лојалност, која минатата година на потрошувачите им понуди персонализирана заштеда од околу 260 милиони евра, беше еден од главните двигатели за резултатите на групацијата, истакнува трговецот.


Назад
 

 
 
 
back to top