IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Свет: „Ероски“ ги намали загубите

15.06.2017

„Ероски" објави помала нето-загуба за минатата фискална година, благодарение на активностите за подобрување во синџирот на снабдување, и покрај тоа што продажбата останала на речиси исто ниво.

До 31 јануари годинава, групацијата забележала загуба од 22,8 милиони евра, најмногу поради новиот даночен систем, кој стапи на сила во декември минатата година. Резултатот, всушност, значи подобрување од 63 отсто во однос на претходната година.

Во меѓувреме, профитот пред оданочувањето се зголемил за 97 отсто на 39,9 милиони евра, оперативниот профит се зголемил за 20 отсто на 128 милиони евра, а продажбата (без ДДВ), останала непроменета на 5,29 милијарди евра.

Од „Ероски" велат дека во текот на годината вложиле 87 милиони евра за реновирање на дел од продавниците, а друг дел од нив, ги претвориле во форматот „Контиго".

Зајакнувањето на програмата за лојалност, која минатата година на потрошувачите им понуди персонализирана заштеда од околу 260 милиони евра, беше еден од главните двигатели за резултатите на групацијата, истакнува трговецот.


Назад
 

        
 
 
 
back to top