IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

Свет: „Ероски“ ги намали загубите

15.06.2017

„Ероски" објави помала нето-загуба за минатата фискална година, благодарение на активностите за подобрување во синџирот на снабдување, и покрај тоа што продажбата останала на речиси исто ниво.

До 31 јануари годинава, групацијата забележала загуба од 22,8 милиони евра, најмногу поради новиот даночен систем, кој стапи на сила во декември минатата година. Резултатот, всушност, значи подобрување од 63 отсто во однос на претходната година.

Во меѓувреме, профитот пред оданочувањето се зголемил за 97 отсто на 39,9 милиони евра, оперативниот профит се зголемил за 20 отсто на 128 милиони евра, а продажбата (без ДДВ), останала непроменета на 5,29 милијарди евра.

Од „Ероски" велат дека во текот на годината вложиле 87 милиони евра за реновирање на дел од продавниците, а друг дел од нив, ги претвориле во форматот „Контиго".

Зајакнувањето на програмата за лојалност, која минатата година на потрошувачите им понуди персонализирана заштеда од околу 260 милиони евра, беше еден од главните двигатели за резултатите на групацијата, истакнува трговецот.


Назад
 

 
 
 
back to top