IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 10.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Свет : „Едека“ воведува ласерски етикети

21.09.2018
Трговскиот синџир „Едека" воведува ласерски етикети како начин на означување на овошјето и зеленчукот, наместо досегашните пластични етикети или налепници. 

Од „Едека" рекоа дека веќе го исфрлиле од употреба пластичното пакување на своите овошје и зеленчук, секаде каде што тоа е можно, а оваа нова иницијатива им овозможува целосно да ги тргне и налепниците. 

Сега, со ласер со висока резолуција, на овошјето се става посебно лого. 

Проектот со ласерски налепници е воведен во рамки на партнерството на „Едека" со организацијата World Wildlife Fund. 



Назад
 
 
 
 
back to top