IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Свет : „Едека“ воведува ласерски етикети

21.09.2018
Трговскиот синџир „Едека" воведува ласерски етикети како начин на означување на овошјето и зеленчукот, наместо досегашните пластични етикети или налепници. 

Од „Едека" рекоа дека веќе го исфрлиле од употреба пластичното пакување на своите овошје и зеленчук, секаде каде што тоа е можно, а оваа нова иницијатива им овозможува целосно да ги тргне и налепниците. 

Сега, со ласер со висока резолуција, на овошјето се става посебно лого. 

Проектот со ласерски налепници е воведен во рамки на партнерството на „Едека" со организацијата World Wildlife Fund. 



Назад
 
 
 
 
back to top