IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

САД: „Џенерал Милс“ го презема „Блу Бафало“ за 8 милијарди долари

27.02.2018

„Џенерал Милс", производителот на сладоледите Häagen-Dazs и на житарките Cheerios, постигна договор со производителот на храна за домашни миленици „Блу Бафало", во вредност од 8 милијарди долари.

Компанијата со седиште во Минеаполис за акција на „Блу Бафало" ќе плати 40 долари.

Одлуката за преземање на производителот на храна за домашни миленици, која е е богата со антиоксиданси, се вклопува во актуелниот тренд меѓу глобалните прехранбени гиганти, кои сè почесто се решаваат за аквизиција со помалите производители на природни и на органски производи.

Вредноста на акциите на компанијата „Блу Бафало", со седиште во државата Конектикат, минатата година се зголемила за 17%. Во претходните три години, компанијата остварила пораст на нето-продажбата за 12%, а во 2017 година, приходот достигнал до 1,3 милијарди долари.

„Џенерал Милс" е една од неколкуте глобални прехранбени компании, која се фокусира и на пазарот на производи за домашни миленици, чија вредност во САД се проценува на 30 милијарди долари.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top