IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Србија: „Дневни соби“ од Chipsy за студентите

19.06.2017

Студентите од осум студентски домови во Србија ќе добијат уреден простор за дружење и за престој во слободното време од компанијата „Марбо продукт", како едни од најлојалните потрошувачи на чипсот Chipsy.

Во студентскиот дом „проф. Живојин Ќулум" во Нови Сад деновиве беше отворена седмата од планираните осум „дневни соби", опремени со соодветен мебел, техничка опрема, реквизити за забава.

„Дневни соби" досега беа отворени во Суботица, Белград, Ниш, Крагуевац, Чачак, во Нови Сад и во студентските домови во Сараево и во Бања Лука.

Студентите се едни од најверните потрошувачи на брендот Chipsy. Сакајќи да им заблагодариме за лојалноста, решивме донацјата од актуелнтаа кампања на Chipsy да им ја посветиме ним. Уверени сме дека креативните зони Chipsy ќе придонесат периодот на студиите и живеењето во студентски дом ќе им го направиме уште понезаборавен, вели Сања Бушиќ, менаџер на компанијата „Марбо продукт", локален застапник за брендот на компанијата „Пепсико".

Проектот се реализира со поддршка на Министерството за образование, наука и технолошки развој на Србија.


Назад
 

 
 
 
back to top