IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Србија: „Дневни соби“ од Chipsy за студентите

19.06.2017

Студентите од осум студентски домови во Србија ќе добијат уреден простор за дружење и за престој во слободното време од компанијата „Марбо продукт", како едни од најлојалните потрошувачи на чипсот Chipsy.

Во студентскиот дом „проф. Живојин Ќулум" во Нови Сад деновиве беше отворена седмата од планираните осум „дневни соби", опремени со соодветен мебел, техничка опрема, реквизити за забава.

„Дневни соби" досега беа отворени во Суботица, Белград, Ниш, Крагуевац, Чачак, во Нови Сад и во студентските домови во Сараево и во Бања Лука.

Студентите се едни од најверните потрошувачи на брендот Chipsy. Сакајќи да им заблагодариме за лојалноста, решивме донацјата од актуелнтаа кампања на Chipsy да им ја посветиме ним. Уверени сме дека креативните зони Chipsy ќе придонесат периодот на студиите и живеењето во студентски дом ќе им го направиме уште понезаборавен, вели Сања Бушиќ, менаџер на компанијата „Марбо продукт", локален застапник за брендот на компанијата „Пепсико".

Проектот се реализира со поддршка на Министерството за образование, наука и технолошки развој на Србија.


Назад
 

        
 
 
 
back to top