IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Србија: „Дневни соби“ од Chipsy за студентите

19.06.2017

Студентите од осум студентски домови во Србија ќе добијат уреден простор за дружење и за престој во слободното време од компанијата „Марбо продукт", како едни од најлојалните потрошувачи на чипсот Chipsy.

Во студентскиот дом „проф. Живојин Ќулум" во Нови Сад деновиве беше отворена седмата од планираните осум „дневни соби", опремени со соодветен мебел, техничка опрема, реквизити за забава.

„Дневни соби" досега беа отворени во Суботица, Белград, Ниш, Крагуевац, Чачак, во Нови Сад и во студентските домови во Сараево и во Бања Лука.

Студентите се едни од најверните потрошувачи на брендот Chipsy. Сакајќи да им заблагодариме за лојалноста, решивме донацјата од актуелнтаа кампања на Chipsy да им ја посветиме ним. Уверени сме дека креативните зони Chipsy ќе придонесат периодот на студиите и живеењето во студентски дом ќе им го направиме уште понезаборавен, вели Сања Бушиќ, менаџер на компанијата „Марбо продукт", локален застапник за брендот на компанијата „Пепсико".

Проектот се реализира со поддршка на Министерството за образование, наука и технолошки развој на Србија.


Назад
 

 
 
 
back to top