IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.10.2017 || Очекувајте го октомврискиот број на InStore   |  ССК прогласен за шампион за мал бизнис  |  Е-продажбата ќе надмине 1 трилион долари до 2027 година  |  Наскоро „Шпар“ ќе го отвори стотиот објект во Словенија  |  „Универекспорт“ отвори сопствен дистрибутивен центар  |  Сè поголем извозот на рускиот пазар  |  „Синагога“ со значително зголемени приходи  |  Отворен логистички центар на „Воли“  |  „Кауфланд“ ги зголемува платите за 11%  |  140 години работење на „Мирна“ од Ровињ  |  „Винаг“ продаден за речиси 2 милиони евра  |  Најбитно е да имате добра идеја   |  Увоз на храна во вредност од 101 милијарда евра  |  Дрон што ќе ги полни електричните автомобили во движење  |  Детали за преземањето на „Дониа“  |  Ајварот Perustija – достапен и на домашниот пазар  |  Скопје во центарот на бизнис-настаните во ЈИЕ  |  Огромен интерес за производите на „Макпрогрес“ на „Ануга“  |  „Алибаба“ ќе инвестира 15 милијарди долари во логистика  |  Црква ќе ги враќа верниците со црковно пиво  |   ||
   

Свет: „Дијаџио“ забележа пораст на профитот

03.08.2017

Една од најголемите мултинационални компании за алкохолни пијалаци – „Дијаџио", објави пораст на продажбата во првата половина од фискалната година за 15 отсто.

Нето-продажбата изнесувала 12 милијарди фунти (околу 13,4 милијарди евра), додека органскиот пораст изнесувал 4%. Што се однесува на нето-продажбата по дивизии во Европа, Русија и Турција бележат пораст од 4%, а најголемиот пораст е забележан во Велика Британија и во континентална Европа.

Кога станува збор за брендовите што најмногу придонеле за пораст на продажбата, најголем удел имале Johnnie Walker, Baileys и Captain Morgan.

Во Северна Америка, групацијата „Дијаџио" остварила пораст за 3 отсто. Продажбата на шкотското виски се зголемила за 8%, благодарение на брендовите Johnnie Walker Black Label и Buchanan’s. Во Африка, порастот на продажбата достигнал 5%, во Азија 3%, додека во Латинска Америка и на Карибите – 9%.


Назад
 

        
 
 
 
back to top