IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Свет: „Дијаџио“ забележа пораст на профитот

03.08.2017

Една од најголемите мултинационални компании за алкохолни пијалаци – „Дијаџио", објави пораст на продажбата во првата половина од фискалната година за 15 отсто.

Нето-продажбата изнесувала 12 милијарди фунти (околу 13,4 милијарди евра), додека органскиот пораст изнесувал 4%. Што се однесува на нето-продажбата по дивизии во Европа, Русија и Турција бележат пораст од 4%, а најголемиот пораст е забележан во Велика Британија и во континентална Европа.

Кога станува збор за брендовите што најмногу придонеле за пораст на продажбата, најголем удел имале Johnnie Walker, Baileys и Captain Morgan.

Во Северна Америка, групацијата „Дијаџио" остварила пораст за 3 отсто. Продажбата на шкотското виски се зголемила за 8%, благодарение на брендовите Johnnie Walker Black Label и Buchanan’s. Во Африка, порастот на продажбата достигнал 5%, во Азија 3%, додека во Латинска Америка и на Карибите – 9%.


Назад
 
 
 
 
back to top