IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

Свет: „Дијаџио“ забележа пораст на профитот

03.08.2017

Една од најголемите мултинационални компании за алкохолни пијалаци – „Дијаџио", објави пораст на продажбата во првата половина од фискалната година за 15 отсто.

Нето-продажбата изнесувала 12 милијарди фунти (околу 13,4 милијарди евра), додека органскиот пораст изнесувал 4%. Што се однесува на нето-продажбата по дивизии во Европа, Русија и Турција бележат пораст од 4%, а најголемиот пораст е забележан во Велика Британија и во континентална Европа.

Кога станува збор за брендовите што најмногу придонеле за пораст на продажбата, најголем удел имале Johnnie Walker, Baileys и Captain Morgan.

Во Северна Америка, групацијата „Дијаџио" остварила пораст за 3 отсто. Продажбата на шкотското виски се зголемила за 8%, благодарение на брендовите Johnnie Walker Black Label и Buchanan’s. Во Африка, порастот на продажбата достигнал 5%, во Азија 3%, додека во Латинска Америка и на Карибите – 9%.


Назад
 

        
 
 
 
back to top