IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Свет: „Дијаџио“ забележа пораст на профитот

03.08.2017

Една од најголемите мултинационални компании за алкохолни пијалаци – „Дијаџио", објави пораст на продажбата во првата половина од фискалната година за 15 отсто.

Нето-продажбата изнесувала 12 милијарди фунти (околу 13,4 милијарди евра), додека органскиот пораст изнесувал 4%. Што се однесува на нето-продажбата по дивизии во Европа, Русија и Турција бележат пораст од 4%, а најголемиот пораст е забележан во Велика Британија и во континентална Европа.

Кога станува збор за брендовите што најмногу придонеле за пораст на продажбата, најголем удел имале Johnnie Walker, Baileys и Captain Morgan.

Во Северна Америка, групацијата „Дијаџио" остварила пораст за 3 отсто. Продажбата на шкотското виски се зголемила за 8%, благодарение на брендовите Johnnie Walker Black Label и Buchanan’s. Во Африка, порастот на продажбата достигнал 5%, во Азија 3%, додека во Латинска Америка и на Карибите – 9%.


Назад
 

 
 
 
back to top