IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

САД: Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед

12.01.2018

Компанијата „Кока-кола" во средата најави четири нови вкусови и голема трансформација на лименките Diet Coke.

Откако се покажало дека Diet Coke е одличен погодок на пазарот, компанијата решила да излезе со нови вкусови во потесни и издолжени лименки, а за понудата да биде поавтентична, секое од пакувањата ќе има различна боја, во зависност од вкусот на пијалакот.

Така, новата Diet Coke Ginger Lime (со вкус на ѓумбир и на зелен лимон) ќе биде во зелена боја, на Diet Coke Feisty Cherry (со вкус на сува цреша) ќе доминира виолетовата боја, Diet Coke Zesty Blood Orange (со вкус на портокал) ќе биде со портокалова боја, Diet Coke Twisted Mango (со вкус на манго) со жолта боја, додека стандардната Diet Coke, останува со препознатливата, црвена боја. Изгледот на буквите и понатаму ќе остане ист.

Diet Coke е еден од најпознатите брендови-икони, кој го обожават милиони Американци. Сепак, за да го доближиме брендот до новите генерации, решивме да бидеме храбри, оригинални и да размислуваме поинаку, вели Рафаел Асеведо, одговорен за Diet Coke во „Кока-кола" – САД.

Новите вкусови и новиот дизајн на Diet Coke, ќе се појават на средината од месецов и ќе бидат наменети само за пазарот во САД.



Назад
 
 
 
 
back to top