IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 10.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

САД: Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед

12.01.2018

Компанијата „Кока-кола" во средата најави четири нови вкусови и голема трансформација на лименките Diet Coke.

Откако се покажало дека Diet Coke е одличен погодок на пазарот, компанијата решила да излезе со нови вкусови во потесни и издолжени лименки, а за понудата да биде поавтентична, секое од пакувањата ќе има различна боја, во зависност од вкусот на пијалакот.

Така, новата Diet Coke Ginger Lime (со вкус на ѓумбир и на зелен лимон) ќе биде во зелена боја, на Diet Coke Feisty Cherry (со вкус на сува цреша) ќе доминира виолетовата боја, Diet Coke Zesty Blood Orange (со вкус на портокал) ќе биде со портокалова боја, Diet Coke Twisted Mango (со вкус на манго) со жолта боја, додека стандардната Diet Coke, останува со препознатливата, црвена боја. Изгледот на буквите и понатаму ќе остане ист.

Diet Coke е еден од најпознатите брендови-икони, кој го обожават милиони Американци. Сепак, за да го доближиме брендот до новите генерации, решивме да бидеме храбри, оригинални и да размислуваме поинаку, вели Рафаел Асеведо, одговорен за Diet Coke во „Кока-кола" – САД.

Новите вкусови и новиот дизајн на Diet Coke, ќе се појават на средината од месецов и ќе бидат наменети само за пазарот во САД.



Назад
 
 
 
 
back to top