IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Свет: Danone и Nestlé во еколошки амбалажи

13.06.2017

„Данон" и „Нестле вотерс", кои се меѓу најголемите светски компании што се занимаваат со продажба на пакувана вода, почнаа иницијатива за создавање на ПЕТ амбалажи, исклучиво од био-материјал.

Двете компании се здружиле со старт-ап компанијата „Ориџин матиријалс" од Сакраменто во заедничка алијанса, под името NaturALL Bottle. Со користењето на природни материјали, погодни за рециклирање, компаниите имаат намера да направат 100-процентно природна ПЕТ-амбалажа.

„Ориџин матиријалс" веќе направил примероци, кои се состојат од 80% природни состојки. Во текот на годинава, се очекува новата алијанса да почне со изградба на фабрика за производство на амбалажата. Следната година, би требало да бидат претставени првите примероци од 60% природни состојки, а предвиденото количество за пазарот, ќе биде околу 5.000 тони. Партнерите ќе го продолжат со истражувањата, сèдодека амбалажата не биде 100% природна.


Назад
 

 
 
 
back to top