IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Македонија: „Бимилк“ прославува 65 години

05.12.2017

Компанијата, која е формирана како првата млекарница во земјава – „Битолска млекара", годинава прославува 65 години работење.

Млекарницата ги влече корените од далечната 1952 година, кога од повеќе трговски претпријатија било формирано млекарското претпријатие „Млекар" – Битола, чијшто дневен капацитет изнесувал 10.000 литри. Денес, компанијата може да се пофали со годишна преработка од повеќе од 90 милиони литри млеко и производство на повеќе од 54 различни производи, информираат од компанијата.

Денес, „Битолска млекара" е најголемиот производител на млеко и на млечни производи во земјава, секојдневно задоволувајќи ги потребите на повеќе од еден милион потрошувачи, стои во соопштението на компанијата, при што се нагласува дека потрошувачите се во фокусот на деловната стратегија од почетокот до денес.

Во соопштението се додава дека следењето на светските трендови и инвестициите во софистицирани технологии, овозможиле проширување на асортиманот и креирање производи што ја потврдуваат лидерската позиција на компанијата во млечната индустрија. Освен тоа, успехот на млекарницата се должи и на добрите односи што компанијата ги гради со кооперантите и фармерите. За тоа, според „Бимилк", говори и фактот што млекарницата денес е најголемиот купувач на сурово млеко во земјава.


Назад
 

 
 
 
back to top