IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |   ||
   

Македонија: „Бимилк“ прославува 65 години

05.12.2017

Компанијата, која е формирана како првата млекарница во земјава – „Битолска млекара", годинава прославува 65 години работење.

Млекарницата ги влече корените од далечната 1952 година, кога од повеќе трговски претпријатија било формирано млекарското претпријатие „Млекар" – Битола, чијшто дневен капацитет изнесувал 10.000 литри. Денес, компанијата може да се пофали со годишна преработка од повеќе од 90 милиони литри млеко и производство на повеќе од 54 различни производи, информираат од компанијата.

Денес, „Битолска млекара" е најголемиот производител на млеко и на млечни производи во земјава, секојдневно задоволувајќи ги потребите на повеќе од еден милион потрошувачи, стои во соопштението на компанијата, при што се нагласува дека потрошувачите се во фокусот на деловната стратегија од почетокот до денес.

Во соопштението се додава дека следењето на светските трендови и инвестициите во софистицирани технологии, овозможиле проширување на асортиманот и креирање производи што ја потврдуваат лидерската позиција на компанијата во млечната индустрија. Освен тоа, успехот на млекарницата се должи и на добрите односи што компанијата ги гради со кооперантите и фармерите. За тоа, според „Бимилк", говори и фактот што млекарницата денес е најголемиот купувач на сурово млеко во земјава.


Назад
 
 
 
 
back to top