IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Србија: Бесплатен превоз до „Егзит“, благодарение на „Хајнекен“

13.07.2017

Акцијата „Друштво, кој вози дома?" на „Хајнекен" – Србија го одбележа и годинешното издание на фестивалот „Егзит" (од 5 до 9 јули), кој го посетија повеќе од 215.000 луѓе.

Промовирајќи одговорна консумација и безбедност во сообраќајот на најпосетениот музички фестивал во земјата, „Хајнекен" – Србија во соработка со Агенцијата за безбедност во сообраќајот и со фондацијата „Егзит", подаруваше ваучери за бесплатно возење со такси за доаѓање и за заминување од Петроварадинската тврдина.

Како што наведуваат од компанијата, ваучерите на посетителите на фестивалот им биле доделувани т.н. „сигурната зона" (Safe zone), по учеството во краток едукативен квиз за одговорна консумација.

Во рамките на кампањата „Друштво, кој вози дома?", која „Хајнекен" – Србија ја организира веќе петта година, безбедниот превоз го искористија повеќе од 150.000 луѓе, а компанијата ќе продолжи да ја спроведува акцијата и во текот на претстојните летни фестивали, велат од „Хајнекен".


Назад
 

 
 
 
back to top