IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Србија: Бесплатен превоз до „Егзит“, благодарение на „Хајнекен“

13.07.2017

Акцијата „Друштво, кој вози дома?" на „Хајнекен" – Србија го одбележа и годинешното издание на фестивалот „Егзит" (од 5 до 9 јули), кој го посетија повеќе од 215.000 луѓе.

Промовирајќи одговорна консумација и безбедност во сообраќајот на најпосетениот музички фестивал во земјата, „Хајнекен" – Србија во соработка со Агенцијата за безбедност во сообраќајот и со фондацијата „Егзит", подаруваше ваучери за бесплатно возење со такси за доаѓање и за заминување од Петроварадинската тврдина.

Како што наведуваат од компанијата, ваучерите на посетителите на фестивалот им биле доделувани т.н. „сигурната зона" (Safe zone), по учеството во краток едукативен квиз за одговорна консумација.

Во рамките на кампањата „Друштво, кој вози дома?", која „Хајнекен" – Србија ја организира веќе петта година, безбедниот превоз го искористија повеќе од 150.000 луѓе, а компанијата ќе продолжи да ја спроведува акцијата и во текот на претстојните летни фестивали, велат од „Хајнекен".


Назад
 

        
 
 
 
back to top