IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Србија: Бесплатен превоз до „Егзит“, благодарение на „Хајнекен“

13.07.2017

Акцијата „Друштво, кој вози дома?" на „Хајнекен" – Србија го одбележа и годинешното издание на фестивалот „Егзит" (од 5 до 9 јули), кој го посетија повеќе од 215.000 луѓе.

Промовирајќи одговорна консумација и безбедност во сообраќајот на најпосетениот музички фестивал во земјата, „Хајнекен" – Србија во соработка со Агенцијата за безбедност во сообраќајот и со фондацијата „Егзит", подаруваше ваучери за бесплатно возење со такси за доаѓање и за заминување од Петроварадинската тврдина.

Како што наведуваат од компанијата, ваучерите на посетителите на фестивалот им биле доделувани т.н. „сигурната зона" (Safe zone), по учеството во краток едукативен квиз за одговорна консумација.

Во рамките на кампањата „Друштво, кој вози дома?", која „Хајнекен" – Србија ја организира веќе петта година, безбедниот превоз го искористија повеќе од 150.000 луѓе, а компанијата ќе продолжи да ја спроведува акцијата и во текот на претстојните летни фестивали, велат од „Хајнекен".


Назад
 

 
 
 
back to top