IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Србија: Бесплатен превоз до „Егзит“, благодарение на „Хајнекен“

13.07.2017

Акцијата „Друштво, кој вози дома?" на „Хајнекен" – Србија го одбележа и годинешното издание на фестивалот „Егзит" (од 5 до 9 јули), кој го посетија повеќе од 215.000 луѓе.

Промовирајќи одговорна консумација и безбедност во сообраќајот на најпосетениот музички фестивал во земјата, „Хајнекен" – Србија во соработка со Агенцијата за безбедност во сообраќајот и со фондацијата „Егзит", подаруваше ваучери за бесплатно возење со такси за доаѓање и за заминување од Петроварадинската тврдина.

Како што наведуваат од компанијата, ваучерите на посетителите на фестивалот им биле доделувани т.н. „сигурната зона" (Safe zone), по учеството во краток едукативен квиз за одговорна консумација.

Во рамките на кампањата „Друштво, кој вози дома?", која „Хајнекен" – Србија ја организира веќе петта година, безбедниот превоз го искористија повеќе од 150.000 луѓе, а компанијата ќе продолжи да ја спроведува акцијата и во текот на претстојните летни фестивали, велат од „Хајнекен".


Назад
 

        
 
 
 
back to top