IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Србија: „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на Red Bull

15.12.2017
„Атлантик група" потпиша договор со „Ред Бул" за дистрибуција на овој познат енергетски пијалак на пазарот во Србија, продолжувајќи да го шири своето портфолио во согласност со очекувањата и најавите.

Носител на договорот, чија вредност е околу 4,5 милиони евра, колку што рамковно изнесува годишниот износ на продажбата, е дистрибутивната компанија на „Атлантик група" со седиште во Белград, стои во соопштението. 

„Ред Бул ГмбХ", чие седиште е во Австрија, во „Атлантик група" препозна стратешки партнер со кој може да ги оствари амбициозните цели.
 
„Атлантик брендс" е еден од водечките дистрибутери на стока за широка потрошувачка на територијата на Србија, со широко портфолио на истакнати брендови, од сопствениот производствен асортиман, како и од реномираните принципали.

Како што истакнаа од компанијата, за склучување на новото партнерство пресудно значење имаше високото ниво на развој на дистрибутивна мрежа, одличната покриеност на дистрибутивниот канал, особено во малопродажбата и во хорека сегментот, развиен однос со клучните купувачи што „Атлантик група" ги има развиено во текот на 26-годишното работење во оваа индустрија.

Особено сме задоволни од проширувањето на портфолиото со бренд од светско реноме како што е Red Bull и со развој и ширење на дистрибутивните активности, како што е најавено и во долгорочната стратегија на „Атлантик група". Со овој атрактивен партнер и со избалансираниот асортиман на квалитетни производи направивме уште еден значаен исчекор во ширењето на дистрибуцијата на пазарот во Србија, изјави Драгомир Костиќ, генерален директор на Стратешко дистрибутивното подрачје Србија, во „Атлантик група".



Назад
 

 
 
 
back to top