IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

САД: Argeta веќе се произведува и во САД

17.11.2017

Популарната паштета Argeta, еден од најуспешните брендови на хрватската мултинационална компанија и една од најголемите прехранбени индустрии во регионот, „Атлантик група", од овој месец почна да се произведува и во САД.

Како што соопшти компанијата, по период на интензивни подготовки во градот Харисбург, во Пенсилванија, деновиве почна почна производството на Argeta во САД, во соработка со американската компанија „Брадр енд систер" од Харисбург.

Очекувањата на компанијата од новиот пазар се големи и се очекува продажбата во првата година да достигне три милиони долари.

Нема да претераме ако кажеме дека Argeta е најголемиот бренд паштета во светот, имајќи предвид дека меѓу многубројните брендови гледно одделно, Argeta најмногу се продава. Се решивме на храбра и амбициозна, но добро испланирана и реална стратегија за ширење и надвор од Европа, каде што сме веќе успешно етаблирани. Сега ја отвораме вратата кон американскиот пазар, со голем потенцијал, кој знаеме како да го искористиме, изјави Ензо Смрекар, генерален директор за деликатесни намази во „Атлантик група".

Како што подвлекуваат од компанијата, еден од темелите на успехот се строгите критериуми за доследност во квалитетот на производството. Argeta се произведува исклучиво од квалитетни парчиња месо, со природни зачини, без конзерванси и без адитиви, процедура што е запечатена со меѓународни сертификати за квалитет.

Дистрибуција на првите производи ќе се одвива во текот на овој месец и во декември, на повеќе од две илјади продажни места во САД и во Канада, пропратена со интензивна промотивна кампања на продажните места и на дигиталните медиуми.


Назад
 

 
 
 
back to top