IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Србија: Аqua Viva со две глобални признанија

12.12.2017
Програмата „Да ги раздвижиме нашите деца" што брендот на „Књаз Милош" Aqua Viva го спроведува во училиштата на национално ниво, освои две престижни награди на глобалниот конгрес за индустрија за вода во Барселона.

Како што истакна генералниот директор Милош Стојисављевиќ, освен наградата за најдобар општествено одговорен проект, оваа програма ја освои и специјалната златна награда, како апсолутен победник во сите натпреварувачки категории.

Со проектот се предвидува воведување дополнителна физичка активност за учениците од прво до четврто одделение, во 1.206 основни училишта во Србија. 

Назад
 

 
 
 
back to top