IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 11.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Србија: Аqua Viva со две глобални признанија

12.12.2017
Програмата „Да ги раздвижиме нашите деца" што брендот на „Књаз Милош" Aqua Viva го спроведува во училиштата на национално ниво, освои две престижни награди на глобалниот конгрес за индустрија за вода во Барселона.

Како што истакна генералниот директор Милош Стојисављевиќ, освен наградата за најдобар општествено одговорен проект, оваа програма ја освои и специјалната златна награда, како апсолутен победник во сите натпреварувачки категории.

Со проектот се предвидува воведување дополнителна физичка активност за учениците од прво до четврто одделение, во 1.206 основни училишта во Србија. 

Назад
 
 
 
 
back to top