IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Бразил: „Ануга“ се проширува и во Јужна Америка

31.07.2017

Водечкиот саем на прехранбената индустрија „Ануга", кој е во организација на Келнскиот саем, од 2019 година ќе се одржува и во Бразил.

Првиот „Ануфуд" во Бразил, ќе се одржи од 12 до 14 март 2019 година во Сао Пауло. Како и саемот во Келн, „Ануфуд" ќе ја покрива целокупната прехранбена индустрија, која вклучува храна и пијалаци од сите јужноамерикански држави.

Мрежата на Келнскиот саем во овој индустриски сегмент, веќе организира 20 саеми низ целиот свет, вклучувајќи ги и најеминентните во Азија, Африка и на Блискиот Исток. На тие саеми, вкупно изложуваат речиси 18.000 компании, а бројот на посетители е околу 650.000.


Назад
 
 
 
 
back to top