IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 17.08.2017 || Експанзија на „Шпар“ во Албанија  |  Хрватска го повлече спорниот правилник  |  „Кока-кола активна зона“ во Гостивар  |  „Випро“ одбележа 25 години од основањето  |  Нов „Жито маркет“ во Битола  |  Sarajevski kiseljak пристигнува во Ирак  |  „Феркам“ отвори претставништво во Белград  |  Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“  |  Во Македонија не се увезени небезбедни јајца  |  „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“  |  „Кауфланд“ лансира нов концепт на трговски објекти  |  Продадена „29 Новембар“ од Суботица  |  Smoki одбележува 45 години јубилеј  |  „Чипс веј“ на врвот во Европа  |  Производи на „Звијезда“ во Јужна Кореја  |  Послаб род на хмељот годинава  |  Западен Балкан во трговска војна со Хрватска  |  „Амазон“ бара 50.000 работници  |  Пораст на добивката за 12% за „АБ Инбев“  |  „Лидл“ го кредитира градот Пула  |   ||
   

Бразил: „Ануга“ се проширува и во Јужна Америка

31.07.2017

Водечкиот саем на прехранбената индустрија „Ануга", кој е во организација на Келнскиот саем, од 2019 година ќе се одржува и во Бразил.

Првиот „Ануфуд" во Бразил, ќе се одржи од 12 до 14 март 2019 година во Сао Пауло. Како и саемот во Келн, „Ануфуд" ќе ја покрива целокупната прехранбена индустрија, која вклучува храна и пијалаци од сите јужноамерикански држави.

Мрежата на Келнскиот саем во овој индустриски сегмент, веќе организира 20 саеми низ целиот свет, вклучувајќи ги и најеминентните во Азија, Африка и на Блискиот Исток. На тие саеми, вкупно изложуваат речиси 18.000 компании, а бројот на посетители е околу 650.000.


Назад
 

        
 
 
 
back to top