IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Македонија: Ајварот Perustija – достапен и на домашниот пазар

18.10.2017

Ајварот Perustija, кој се извезува во повеќе од 20 земји низ целиот свет, достапен е и на македонскиот пазар.

Домашниот ајвар, достапен во 5 вкусови – благ, лут и екстра лут црвен, како и зелен и жолт со сенф, се произведува во фабриката „Ларс" во Штип, која 27 години преработува зеленчук. Дарко Нашков, сопственик на штипската компанија, вели дека откако Perustija ги освоила вкусовите на потрошувачите во САД, Канада, Нов Зеланд, Австралија, Холандија, Германија, Србија, Хрватска, БИХ..., раководството решило да го пласира брендот и пред домашните потрошувачи.

Најголем дел од производството, односно околу 1,5 милиони тегли ајвар годишно, е наменето за извоз. Нашите традиционални странски партнери бараат висококвалитетни производи, деликатеси каков што впрочем е и ајварот, при што условот беше тие да бидат без додатоци и без конзерванси, објаснува тој, и додава дека годишниот извоз на Perustija ја надминува вредноста од 6 милиони евра. Проблем со набавка на суровина нема, вели Нашков – еден од ретките земјоделски производи, чиешто производство и откуп се зголемуваат од година во година, е токму црвената пиперка.

Целта на „Ларс" е да не бидат запоставени ниту домашните потрошувачи – затоа од годинава, Perustija е присутен во речиси сите поголеми трговски синџири во земјава. Нашков најавува дека наскоро, брендот ќе биде проширен со охридско макало и со природни сокови (без шеќер и без никакви додатоци).

Во иднина планираме да го зголемуваме уделот на брендирани производи во портфолиото, односно да го намалуваме уделот на класичните производи – пиперки, корнишони и цвекло, кои се продаваат по берзанска, ниска цена и за кои имаме огромна конкуренција од цел свет, заклучува Нашков.


Назад
 

 
 
 
back to top