IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: Ајварот Perustija – достапен и на домашниот пазар

18.10.2017

Ајварот Perustija, кој се извезува во повеќе од 20 земји низ целиот свет, достапен е и на македонскиот пазар.

Домашниот ајвар, достапен во 5 вкусови – благ, лут и екстра лут црвен, како и зелен и жолт со сенф, се произведува во фабриката „Ларс" во Штип, која 27 години преработува зеленчук. Дарко Нашков, сопственик на штипската компанија, вели дека откако Perustija ги освоила вкусовите на потрошувачите во САД, Канада, Нов Зеланд, Австралија, Холандија, Германија, Србија, Хрватска, БИХ..., раководството решило да го пласира брендот и пред домашните потрошувачи.

Најголем дел од производството, односно околу 1,5 милиони тегли ајвар годишно, е наменето за извоз. Нашите традиционални странски партнери бараат висококвалитетни производи, деликатеси каков што впрочем е и ајварот, при што условот беше тие да бидат без додатоци и без конзерванси, објаснува тој, и додава дека годишниот извоз на Perustija ја надминува вредноста од 6 милиони евра. Проблем со набавка на суровина нема, вели Нашков – еден од ретките земјоделски производи, чиешто производство и откуп се зголемуваат од година во година, е токму црвената пиперка.

Целта на „Ларс" е да не бидат запоставени ниту домашните потрошувачи – затоа од годинава, Perustija е присутен во речиси сите поголеми трговски синџири во земјава. Нашков најавува дека наскоро, брендот ќе биде проширен со охридско макало и со природни сокови (без шеќер и без никакви додатоци).

Во иднина планираме да го зголемуваме уделот на брендирани производи во портфолиото, односно да го намалуваме уделот на класичните производи – пиперки, корнишони и цвекло, кои се продаваат по берзанска, ниска цена и за кои имаме огромна конкуренција од цел свет, заклучува Нашков.


Назад
 
 
 
 
back to top