IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Холандија: „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење

13.09.2017

„Ахолд Делез" се најде меѓу лидерите за одржливо работење во малопродажбата за 2017 година, според индексот на одржливост „Дау Џонс".

Компанијата добила вкупна оценка 73 од 100, што ја надминува средната оцена од 45 во малопродажната индустрија. Индексот „Дау Џонс" е клучен показател за инвеститорите колку компанијата вложува во одржливиот развој.

Голема е честа што компанијата „Ахолд Делез" е препознаена како лидер во малопродажбата според светскиот индекс за одржливост. Тоа ги потврдува напорите на сите наши брендови и на 370.000-те вработени, а одржливото работење е составен дел од нашата стратегија „Заедно сме подобри", истакна Дик Боер, генерален директор на „Ахолд Делез".

Тој додава дека компанијата ќе продолжи со развојот на локалните брендови (21 во 11 земји) и ќе стане подобро место за купување и за работа: Со промовирањето на здравата исхрана, намалување на количеството на храната што се фрла и со создавањето поздрава средина за работење, на најдобар начин ќе влијаеме на животите на нашите купувачи, колеги и на заедницата.

Индексот „Дау Џонс" е воведен во 1999 година како прв глобален стандард за одржливост, кој ги следи резултатите на водечките светски компании според стопански, еколошки и општествени критериуми.


Назад
 

        
 
 
 
back to top