IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Македонија: „Алкалоид“ одбележува 40 години Becutan

04.04.2018

Фармацевтската компанија „Алкалоид" го означи почетокот на прославата на 40-годишниот јубилеј на еден од своите најпрепознатливи брендови, колекцијата производи за деца Becutan, со свеченост на која беа поканети претставници од медиумите, педијатри, фармацевти, технолози, дерматолози и блиски соработници на компанијата.

Приказната на Becutan почнува во 1978 година, со лансирање пет производи за нега на бебешката кожа, од кои прв бил создаден кремот за бебешка кожа Becutan. Посетителите имаа можност изворно да ја слушнат приказната на Блажо Ставров и Софка Солеска, технологот и фармацевтот што ја создадоа формулата на кремот Bekutan

Во палетата на Becutan денес се врбројуваат 26 различни производи, со 50 различни форми на пакување, а од кремот Becutan досега биле продадени 45 милиони парчиња.

Пред присутните беа преттавени седумте нови Becutan модели, новите заштитни лица од бебешките пелени и влажната тоалетна хартија, пригодно редизајнирани за 40-годишнината.

Со повеќе од 200 милиони продадени парчиња производи, Becutan е синоним за постојан квалитет, доверба и лојалност. И во иднина, како компанија, ќе продолжиме да работиме сериозно и максимално посветено, истакна во своето обраќање Живко Мукаетов, генералниот директор на „Алкалоид".

Четиридеценискиот јубилеј компанијата ќе го одбележи со лимитирани, трендовски пакувања од шампонот и пенливата купка, нови форми од кремот Bekutan, стикери за Viber и наградна игра, како и со неколку изненадувња.

На настанот прмиерно беше емитуван и новото рекламно видео, снимено по повод јубилејот, а на пет докторки-педијатри им беа доделени благодарници за доглгогодишна соработка „Почесни бренд амбасадори". Како благодарност за професионалноста и парнерската соработка низ годините, на пет здрваствени установи им беа доделени јубилејни плакати.


Назад
 
 
 
 
back to top