IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Европа: „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“

20.02.2018

Сестринските компании „Алди норд" и „Алди зид", кои од 1961 година работат одвоено, размислуваат за поблиска соработка при набавката и при оперативната организација.

Правното здружување на одделенијата за набавка на овие два синџира, со кое процесите на гаранција на квалитетот, маркетингот, логистиката и општествената одговорност би биле обединети, било предложено кон крајот на минатата година. Според протоколот, дополнителните модуси за соработка се возможни, но и двете страни ја исклучуваат можноста за повторно здружување во еден дисконтен синџир.

Аналитичарите оценуваат дека меѓу двата синџира, отсекогаш постоела неформална соработка, особено во сегментот набавка. Нивната потреба за поцврсто здружување во овој момент, е последица од конкурентската предност што ја оствари дисконтниот синџир „Лидл". Анализирајќи ги деловните резултати, „Алди норд" заостанува зад „Лидл" на пазарите надвор од Германија, додека „Алди зид" успеа да се избори со дисконтерот на речиси сите пазари.

Извор: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top