IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Португалија: „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците

06.06.2018

Дисконтните синџири „Алди" и „Лидл" се прогласени за „најдинамични и најатрактивни продавници" во Португалија во минатата година, според истражувањето на португалската бренд-асоцијација „Центромарка", во партнерство со агенцијата „Кантар ворлдпанел".

Во набљудуваниот период, како што се констатира, поголемиот дел од инвестициите на „Лидл" биле насочени кон развој на приватни трговски марки, а својата понуда „Алди" ја зацврстил со поголем број „мејнстрим" брендови.

Вкупната вредност од продажбата во трговијата со стоки за широка потрошувачка миинатата година забележала пад од 2,7%, но, од друга страна, „Лидл" и „Алди" забележале пораст од 8,9% и 28,5%.

„Алди" во Португалија работи со 60 продажни места, а неодамна го отвори својот најголем објект во земјата, на површина од 1.200 квадратни метрии. „Лидл" е присутен со 250 објекти и четири дистрибутивни центри.


Назад
 
 
 
 
back to top