IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Вести - Свет

Страница 1/146    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

22.03.2017
Групацијата „Лакталис“ ја зголеми цената на акциите за да го заврши откупот на преостанатиот удел во компанијата „Пармалат“, над која, веќе има мнозинска сопственост.

21.03.2017
Британско-холандскиот производител на стоки за широка потрошувачка – „Унилевер“, се подготвува за продажба на некои од своите брендови, во вредност од 6 милијарди фунти.

20.03.2017
Компанијата „Хајнекен“ е решена да го освои британскиот пазар на безалкохолно пиво со брендот Heineken 0.0, по охрабрувачките податоци од истражувањата што ги направиле истражувачките куќи ИПСОС и Дејвис МекКер.

17.03.2017
Ѓумбирот е новиот вкус во портфолиото на Max, кој „Пепси“ го лансираше на британскиот пазар.

17.03.2017
Британскиот малопродажен синџир „Теско“ отвори телефонска линија за снабдувачите, која треба да им помогне да ги откриваат критичните точки на кои доаѓа до загуба на храна низ системот на доставување на прозиводите.

16.03.2017
Британскиот синџир продавници за козметика „Лаш“ објави дека во иднина веројатно ќе биде принуден да се фокусира на производството и продажбата надвор од Островот, поради ризиците поврзани со брегзит.

16.03.2017
Во согласност со долгорочните цели на кои се обврза „Нестле“, како поддршка на планот на ОН за одржлив развој до 2013 година, компанијата до крајот на 2020 година ќе преземе значајни чекори во своето работење.

14.03.2017
Компанијата „Пепсико“ наводно преговара со „Џ & Ф инвестиментос“ за преземање на бразилската млекарница „Вигор“.

13.03.2017
Компанијата „Баерсдорф“ извести за пораст на продажбата во 2016 година на сите клучни пазари, освен на кинескиот.

10.03.2017
Компанијата „Нестле“ соопшти дека е близу постигнување договор за здружена инвестиција во вредност од 50 до 60 милиони долари во производствен погон за кафе, кекси и производи за готвење на Куба.


Страница 1/146    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
 

 
 
 
back to top