Работење

Даниела Мамучевска: Која цена е вистинската?

06 мај 2019
Со користење на концептот на ценовната еластичност на побарувачката и сензитивната анализа на профитот менаџерите можат да утврдат...

Растителни масла: Можности за извоз на европскиот пазар

17 апр 2019
Европа е најголемиот увозник на растителни масла од целиот свет и е важна порта за глобалните дистрибутивни мрежи. Профилот на европски...

Антонио Зрилиќ: Десет трикoви за подобрување во магацинот

10 апр 2019
Како да се исцеди ефикасноста од магацинот, а да не се чепка буџетот? Тоа може да звучи како од вас да се бара да извадите кец од ракавот...

Даниела Мамучевска: Софистицирано приспособување на цените

03 апр 2019
Со резултатите од сензитивната анализа на профитот во однос на промените на цената менаџерите можат лесно да ги селектираат одлуките...

Антонио Зрилиќ: Како да ги подобрите перформансите на логистиката?

06 мар 2019
Постојат низа знаци за лошо работење во логистиката. Треба да му се спротивставиме на поривот да ги решаваме симптомите бидејќи тие се...

Гоце Пачемски: Искрено и со факти пред медиумите

21 фев 2019
Немојте да ја прикривате кризата! Не залажувајте се, лошата ситуација не може да се претвори во добра. Со менаџирање на кризата можат...

Гоце Пачемски: Oдноси со јавноста за време на криза - прв дел

17 дек 2018
Секоја компанија треба да има однапред подготвен акциски план за управување и комуникација за време на криза

Беки Патрида: Повратно логистички практики и организациски фактори

17 дек 2018
Од индустријата и годишниот приход зависи во колкава мера компаниите ќе вложуваат во управувањето со повратот на производите...

Филип Лунески: Инспирацијата е во нас

12 дек 2018
Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.

Гоце Пачемски: Наjчесто употребувани ПР-алатки: соопштение и прес-конференција

19 ное 2018
Ефективното соопштение за јавноста треба да биде напишано според новинарски стандарди и стилови, а за успешна прес-конференција,...

Филип Лунески: Промена на пазарната сцена

15 ное 2018
​Импликациите од консолидацијата се претежно од позитивен карактер, бидејќи промовираат нови бенефити кои го „оправдуваат“ тој...

Филип Лунески: Купувач vs. консумент

15 ное 2018
Секој потрошувач има исконска желба да донесе мудра одлука при купувањето – целта на маркетингот за купувачи е да допре до купувачот...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 173 | следни