Алмира Папиќ: Двигател во социјалните претпријатија

10 јул 2019
Во Македонија концептот на социјалното претприемништво не е на адекватен начин осознаен од страна на власта, ниту од правниот систем,...

Дарко Васелиќ: Пристап од 360 степени

10 јул 2019
При подготовката на кои било промотивни активности најчесто се спрема некаков заклучок, кој ги опишува начинот на одвивање, целите,...

Деловен софтвер: Дали вашата ИКТ-инфраструктура е безбедна?

10 јул 2019
Компјутерските мрежи на интернет, иако предвидени да помогнат и да го подобрат работењето, можат да бидат искористени како алатки за...

Антонио Зрилиќ: Фокусирање на производите што носат добивка

24 јун 2019
Ниту една сериозна компанија не може да си дозволи луксуз-производите што кумулативно прават 80% од продажбата или од добивката да ги...

Гордана Кадоиќ: Најми менаџер

20 јун 2019
Улогата на најмениот менаџер е активно и оперативно учество во креирањето, решавањето и преземањето на сите активности што се важни за...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Тргнуваме десно, па сите одиме лево

19 јун 2019
Комуникацијата е мајка. И татко. И брат. Сè. Ако не кажете што очекувате, не можете ни да го добиете очекуваното. Ако мислите дека се...

Антонио Зрилиќ: Како подобро да се управува со залихите?

12 јун 2019
Анализата ABC е метода на класификација на материјалите во групи од кои секоја има различно значење и важност за работење. Според таа...

Деловни одлуки базирани на информации

03 јун 2019
Решението за управување со податоците треба да ѝ овозможи на компанијата сигурно и ефикасно дистрибуирање на податоцитe, што ќе ги...

Клучот на успехот: Грешката не ве прави неуспешни

31 мај 2019
Неуспехот се случува еднаш, двапати, трипати... Но тоа значи дека секојпат наоѓаме подобар и поразличен начин за решавање на проблемите и...

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...

Даниела Мамучевска: Која цена е вистинската?

06 мај 2019
Со користење на концептот на ценовната еластичност на побарувачката и сензитивната анализа на профитот менаџерите можат да утврдат...

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: А, зошто јас?

25 апр 2019
Има еден одговор што секогаш е погрешен – затоа што јас така кажав
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 344 | следни