Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Промените доаѓаат! Спасувајте се, кој може!

20 мар 2019
Промените секогаш се добри. Дури и кога се лоши - добри се. Бидејќи тогаш ја пуштаат природната селекција да ја одработи својата работа,...

Антонио Зрилиќ: Како да ги подобрите перформансите на логистиката?

06 мар 2019
Постојат низа знаци за лошо работење во логистиката. Треба да му се спротивставиме на поривот да ги решаваме симптомите бидејќи тие се...

Гоце Пачемски: Искрено и со факти пред медиумите

21 фев 2019
Немојте да ја прикривате кризата! Не залажувајте се, лошата ситуација не може да се претвори во добра. Со менаџирање на кризата можат...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Сево ова е наше!

19 фев 2019
Ако одите чекор понатаму и им кажете дека ќе го поделите со НИВ тоа што ТИЕ го заработија за фирмата, тогаш ќе се потрудат не само да ја...

Гоце Пачемски: Oдноси со јавноста за време на криза - прв дел

17 дек 2018
Секоја компанија треба да има однапред подготвен акциски план за управување и комуникација за време на криза

Беки Патрида: Повратно логистички практики и организациски фактори

17 дек 2018
Од индустријата и годишниот приход зависи во колкава мера компаниите ќе вложуваат во управувањето со повратот на производите...

Дарко Васелиќ: Специфичен маркетинг за потрошувачи

14 дек 2018
Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира...

Филип Лунески: Инспирацијата е во нас

12 дек 2018
Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Планирање на времето

10 дек 2018
Велат, денот треба да се планира, да се стави на хартија, да се внесе во некоја апликација, да се изрезба во камен. Што било. И тогаш тој...

Гоце Пачемски: Наjчесто употребувани ПР-алатки: соопштение и прес-конференција

19 ное 2018
Ефективното соопштение за јавноста треба да биде напишано според новинарски стандарди и стилови, а за успешна прес-конференција,...

Филип Лунески: Промена на пазарната сцена

15 ное 2018
​Импликациите од консолидацијата се претежно од позитивен карактер, бидејќи промовираат нови бенефити кои го „оправдуваат“ тој...

Филип Лунески: Купувач vs. консумент

15 ное 2018
Секој потрошувач има исконска желба да донесе мудра одлука при купувањето – целта на маркетингот за купувачи е да допре до купувачот...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 327 | следни