Нови технологии: Вистински одговор на промените

05 ное 2019
Многубројните FMCG и трговски компании ја препознаваат вредноста на податоците што ги имаат и сè повеќе ги користат во секојдневното...

Антонио Зрилиќ: Како да го премостите периодот меѓу две нарачки

28 окт 2019
Цикличните залихи служат за премостување на периодот меѓу две нарачки, а нивното количество е одреден со рок на испорака (lead time) и со...

Гордана Кадоиќ: Со исти цели до подобри резултати

22 окт 2019
Развојот на работењето не е продажна, туку маркетиншка категорија, која подразбира развој на брендот, препознатливост на брендот на...

Дигитална трансформација на царинското работење: Дали сте подготвени за новите процедури и системи?

16 окт 2019
Со модернизацијата на царинското и шпедитерското работење се отвори простор за развој на софтверски решенија кои би овозможиле...

Планирање на човечките ресурси

08 окт 2019
Стратешкото планирање на човечките ресурси во социјалните претпријатија се заснова на насоките и стратешките цели и на дефинираните...

Антонио Зрилиќ: Како да ги одредите целните залихи?

30 сеп 2019
Политиката на залихите мора да се дефинира за да знаеме во секој момент како стоиме во поглед на целите што сме ги поставиле и, без...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Како да унапредите некој што не сака унапредување?

26 сеп 2019
Како одлуката за развој и напредување да ја направите на задоволство на двете страни? Како да имате консензус или парламентарно...

Гордана Кадоиќ: Психологија, реторика и тактика – најважни за успех

18 сеп 2019
Можеби е време да излезете од зоната на комфорот и да научите што ги издвојува исклучителите од просечните преговарачи

Новина во законот за данок на добивка: Извештај за трансферни цени

11 сеп 2019
Компаниите – поврзани лица треба да бидат подготвени за дополнителна обврска при поднесувањето на даночниот биланс како дел од...

Антонио Зрилиќ: Баланс меѓу ризикот и трошоците

06 сеп 2019
Целта на примената на оваа класификација е воспоставување делотворен (оптимален) состав на набавно, продажно и складишно работење

Лука Козодер: Истражување онлајн, купување офлајн

04 сеп 2019
Дури 65 отсто од купувачите ги проверуваат цените на производите онлајн преку мобилните телефони додека се во физичката продавница
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 358 | следни