Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...

Даниела Мамучевска: Која цена е вистинската?

06 мај 2019
Со користење на концептот на ценовната еластичност на побарувачката и сензитивната анализа на профитот менаџерите можат да утврдат...

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: А, зошто јас?

25 апр 2019
Има еден одговор што секогаш е погрешен – затоа што јас така кажав

Растителни масла: Можности за извоз на европскиот пазар

17 апр 2019
Европа е најголемиот увозник на растителни масла од целиот свет и е важна порта за глобалните дистрибутивни мрежи. Профилот на европски...

Антонио Зрилиќ: Десет трикoви за подобрување во магацинот

10 апр 2019
Како да се исцеди ефикасноста од магацинот, а да не се чепка буџетот? Тоа може да звучи како од вас да се бара да извадите кец од ракавот...

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (втор дел)

08 апр 2019
Честопати компаниите забораваат дека вработените може активно да им помогнат во премостувањето на предизвиците, особено ако се...

Даниела Мамучевска: Софистицирано приспособување на цените

03 апр 2019
Со резултатите од сензитивната анализа на профитот во однос на промените на цената менаџерите можат лесно да ги селектираат одлуките...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Промените доаѓаат! Спасувајте се, кој може!

20 мар 2019
Промените секогаш се добри. Дури и кога се лоши - добри се. Бидејќи тогаш ја пуштаат природната селекција да ја одработи својата работа,...

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (прв дел)

08 мар 2019
Со платформата за застапување на вработените тие добиваат ефикасна алатка за споделување на однапред одобрена содржина на повеќе...

Антонио Зрилиќ: Како да ги подобрите перформансите на логистиката?

06 мар 2019
Постојат низа знаци за лошо работење во логистиката. Треба да му се спротивставиме на поривот да ги решаваме симптомите бидејќи тие се...

Гоце Пачемски: Искрено и со факти пред медиумите

21 фев 2019
Немојте да ја прикривате кризата! Не залажувајте се, лошата ситуација не може да се претвори во добра. Со менаџирање на кризата можат...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Сево ова е наше!

19 фев 2019
Ако одите чекор понатаму и им кажете дека ќе го поделите со НИВ тоа што ТИЕ го заработија за фирмата, тогаш ќе се потрудат не само да ја...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 335 | следни