Маркетинг

Дарко Васелиќ: Пристап од 360 степени

10 јул 2019
При подготовката на кои било промотивни активности најчесто се спрема некаков заклучок, кој ги опишува начинот на одвивање, целите,...

Дарко Васелиќ: Основи и настанување на шопер-маркетингот

08 мај 2019
Со појавата на критична маса во програмите за лојалност и „созревањето“ на сфаќањето дека потрошувачот и купувачот имаат различни...

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (втор дел)

08 апр 2019
Честопати компаниите забораваат дека вработените може активно да им помогнат во премостувањето на предизвиците, особено ако се...

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (прв дел)

08 мар 2019
Со платформата за застапување на вработените тие добиваат ефикасна алатка за споделување на однапред одобрена содржина на повеќе...

Дарко Васелиќ: Специфичен маркетинг за потрошувачи

14 дек 2018
Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира...

Дарко Васелиќ: Синергија за унапредување на лојалноста

12 ное 2018
Врз основа на информациите собрани преку лојалните картички, трговците заедно со доставувачите настојуваат да ја приспособат понудата...

Дарко Васелиќ: Лојалност за повисока цел

15 окт 2018
Односите со потрошувачите стануваат сè позначајни за опстанок и развој на бизнисот, во опкружување во кое константи се зајакнувањето...

Дарко Васелиќ: Дигиталниот купувач носи промени

10 сеп 2018
Повеќе не е доволно да се биде одличен на продажното место за да се привлечат купувачи и тие повторно да се вратат. Сега повеќето...

Дарко Васелиќ: Лојалноста како модел на работење

09 авг 2018
Со оглед на тоа што не се сите купувачи еднакво важни за компанијата, потребно е да бидат наградени според нивната важност...

Синиша Гавриловиќ: Канали за интернет-маркетинг (3. дел)

29 мај 2018
Во третото и последно продолжение од кратката серија текстови за интернет-маркетингот ќе стане збор за партнерскиот и за маркетингот...

Хедда Мартина Шола: Како „Опаку наопаку“ стана толку многу популарен?

10 мај 2018
„Опаку наопаку" (Inside Out) од 2015 година е конструиран целосно невромаркетиншки. Најголемиот дел од цртаниот филм се одвива во главата на...

Синиша Гавриловиќ: Канали за интернет-маркетинг (2. дел)

09 мај 2018
Во второто продолжение од кратката серија текстови за интернет-маркетингот ќе стане збор за SEO и за оптимизација на конверзијата...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 45 | следни