Анализи

САД: Успешноста на стратегијата на „Алди“ – секојдневни ниски цени

16 апр 2024
Според наводите на „Алди“, потрошувачите ќе заштедат до 40% неделно во купување кај нив, а притоа не мораат да плаќаат месечен надоместок

Германија: „Лидл“ ја заштитува својата линија за снабдување

09 апр 2024
Германските трговци на мало се повеќе се интергираат во производството за да ја засилат својата конкурентска позиција.

Збогум за цените на „Алди“ – пофалба за лидерството во секојдневните ниски цени

03 апр 2024
Во блиска иднина, финансиската сила на трговците со мешовите роба нема да произлегува од нивната добивка од продажбата на производот,...

Помеѓу супермаркетизација и ефикасност: Дисконтерите фатени во средина

27 мар 2024
Големите компании „Лидл“ и „Алди“ се борат со истиот проблем како и сите други трговци на мало: профитабилноста.

Е – трговијата со храна не е (сѐ уште) за секој

19 мар 2024
Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај...

Германија: „Алди“ има за цел да го прошири меѓународното водство во однос на „Лидл“

12 мар 2024
„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.

Истражување од „Еуромониор интернационал“ за здравјето на жените

08 мар 2024
Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични...

Данска: „Рема 1000“ ја забрзува интеграцијата на продавниците на „Алди“

06 мар 2024
„Рема 1000“ е најбрзо растечки дисконтер во земјата. Во 2021 година напредувале на второто место помеѓу данските дисконтери,...

Белгија: Руската компанија „Мере“ го лансира трговскиот синџир „Мај прајс“

04 мар 2024
Надвор од Русија и Белорусија, „Мере“ има најсилно европски во Литванија и Србија. Во балтичките држави, компаниката моментално работи...

„Еуромонитор интернационал“: Стремеж кон оптимизам

28 фев 2024
Годишниот извештај на „Еуромонитор“ за глобалните потрошувачки трендови открива нови сознанија за вредностите на потрошувачите и...

Франција: „Карфур“ на пат до остварување на својата стратегија -Дигитал ритејл 2026

22 фев 2024
Меѓу другото, позитивен резултати бил остварен во заштедата на трошоците од 1,06 милијарди евра, во согласност со целта до 2026 година да...

Резултатите на „Ахолд Делез“ под притисок

20 фев 2024
За 2024 година, „Ахолд Делез“, чија основна оперативна маржа е 4% или повеќе, очекува дека програмата „ Save to our Customers“, ќе генерира заштеда...
Вчитува уште новости...