19 мар 2024
Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај...
12 мар 2024
„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.
08 мар 2024
Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични...
06 мар 2024
„Рема 1000“ е најбрзо растечки дисконтер во земјата. Во 2021 година напредувале на второто место помеѓу данските дисконтери,...
04 мар 2024
Надвор од Русија и Белорусија, „Мере“ има најсилно европски во Литванија и Србија. Во балтичките држави, компаниката моментално работи...
28 фев 2024
Годишниот извештај на „Еуромонитор“ за глобалните потрошувачки трендови открива нови сознанија за вредностите на потрошувачите и...
22 фев 2024
Меѓу другото, позитивен резултати бил остварен во заштедата на трошоците од 1,06 милијарди евра, во согласност со целта до 2026 година да...
20 фев 2024
За 2024 година, „Ахолд Делез“, чија основна оперативна маржа е 4% или повеќе, очекува дека програмата „ Save to our Customers“, ќе генерира заштеда...
12 фев 2024
Компанијата е единствената од поранешната „голема четворка“ на трговци со мешовити стоки која ја задржала пазарната позиција од...
06 фев 2024
Причина за тоа е во последните години стандардниот асортиман на производи на „Алди“, значително се проширил, што резултирало со...
31 јан 2024
Идентификацијата на платформите за е-трговија што се истакнуваат при лансирање нови производи им овозможува на брендовите да ги...
24 јан 2024
Главната предност на базата на податоци на TGI Adria е тоа што ги содржи сите најголеми светски, регионални и локални брендови, кои се...