Работење
10 јан 2024
За да не изостанат резултатите, потребно е имплементацијата да биде добро спроведена и плановите доследно да се применат. Вообичаено се...
Работење
14 сеп 2023
Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
Работење
06 јул 2023
Целите на категориите се збир на показатели што укажува во која насока ќе се одвива работењето со нив, но и мерки дали тоа се движи во...
Работење
23 мар 2023
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по...
Работење
23 фев 2023
Генерално, процесот на менаџирање на категориите производи се одвива преку фазите на планирање, организирање и контрола/ревизија. Тоа...
Работење
08 фев 2023
Купувачот е крал е синтагма што е применлива во голем број деловни ситуации, но ретко важи со толку голема точност како што е случајот со...
Работење
07 сеп 2022
Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...
Работење
06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...
Актуелно
11 мај 2022
Основната цел на овие програми е да понудат подобро купувачко искуство, да го зголемат бројот на посети, а со тоа и продажбата, но и да го...
Работење
07 апр 2022
Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
Продажба
27 јан 2021
Со појавата на таблетите и на паметните телефони електронската малопродажба влезе во нова, напредна фаза...
Продажба
07 окт 2020
Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите...