Преку мобилна апликација малите и средни фирми можат да се вмрежат со европски партнери

22 апр 2019

„Ино Биз“ е алатка преку која компаниите од земјава имаат полесен пристап до информации од базата наЕвропската мрежа на бизнис можности

Видео вести
Анализи

Високи перформанси и разумни цени на средствата за чистење

17 апр 2019

Брендовите треба да размислуваат за транспарентноста како начин на едукација на потрошувачите, а треба да бидат подготвени и на новиот начин на размислување...

Делоит: Најголемите малопродажни трговци остварија силен пораст

09 апр 2019

Десетте водечки трговци оствариле 31,6 отсто од вкупните приходи на 250-те најголеми малопродажни синџири во деловната 2017 година...

ИГД: Решенија за испорака до последната милја

03 апр 2019

Испораката до последната милја (достава до крајната дестинација, испорака до домот) станува сè поконкурентно поле за трговците...

ЛЗ ритеалитикс: Прогнози за развој на е-трговијата до 2024 година

19 мар 2019

На европската сцена на е-трговија со прехранбени производи доминираат трговците што работат преку повеќе канали на продажба. Петгодишната прогноза на...

ИГД: Европа како интернет и дигитална инспирација

22 фев 2019

И покрај тоа што многумина гледаат на исток кон Кина или на запад кон САД како инспирација за идеи за идниот развој на е-трговијата со прехранбени производи...

ЛЗ ритеалитикс: Ахиловата пета на дисконтерите

20 фев 2019

Е-трговијата со прехранбени производи е иницијатива што дисконтите не само што ја избегнуваат туку и ја потиснуваат. Која е причината за таа неактивност...

Интервјуа

Од селото Драслајца, сместено во средишниот дел на Струшкото Поле, потекнува семејството на Маја Милошевска, управител на „Биомелан“. Токму во ова рамничарско село...

Томаж Благотиншек, „Меркатор“: Големопродажбата е потрага по заеднички деловни шанси

Со годишен промет од близу 200 милиони евра и со 350 вработени, „Меркатор големопродажба“ претставува најголем играч на словенечкиот пазар

 
Претставуваме: „Шака лака“ - Делчево

Посилни сме ако се здружиме

 
Сафет Емрули: Не треба да има проблем со Грција за трговските марки „македонска/о/и“

Заводот за заштита на индустриска сопственост уште не добил насоки затоа што се чека да се формира Комисија во која би членувале бизнисмени од Македонија и од Грција

 
Квентин Ројер, генерален директор на „Делез“-Србија

Супермаркет „Макси“ во Нов Белград е првата продавница која наместо фреон, како разладен флуид користи јаглероден диоксид.

 
Претставуваме: „Трено комерц“ – Берово

Ризикот ја направи локален бренд

 
Биовитал: Кога зрното надеж прераснува во идеја

Ласте Младеновски, сопственик на пекарницата „Биовитал“, ни ја раскажа својата лична приказна и причината да почне со производство на леб без квасец со природно кисело...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Април 2019 / Број: 66
Маалска продавница
Извоз

Растителни масла: Можности за извоз на европскиот пазар

17 апр 2019

Европа е најголемиот увозник на растителни масла од целиот свет и е важна порта за глобалните дистрибутивни мрежи. Профилот на европски пазар на растителни масла...

Антонио Зрилиќ: Десет трикoви за подобрување во магацинот

Како да се исцеди ефикасноста од магацинот, а да не се чепка буџетот? Тоа може да звучи како од вас да се бара да извадите кец од ракавот иако носите кратки ракави...
10 апр 2019

Застапувањето на вработените како најголема маркетиншка можност (втор дел)

Честопати компаниите забораваат дека вработените може активно да им помогнат во премостувањето на предизвиците, особено ако се опремени со соодветни алатки...
08 апр 2019

Даниела Мамучевска: Софистицирано приспособување на цените

Со резултатите од сензитивната анализа на профитот во однос на промените на цената менаџерите можат лесно да ги селектираат одлуките на цените...
03 апр 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

04 апр 2019

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018