Фармерите ќе ги пласираат своите производи до крајните потрошувачи

19 авг 2019

Производителите на храна од животинско потекло сега можат да вршат директно снабдување на мали количини примарни производи од животинско потекло произведени на сопствени фарми

„Карфур“ ја удвои продажбата на органски производи

20 авг 2019

Трговскиот синџир предвидува дека продажбата на органски производи во Бразил, до 2022 година ќе достигне 116 милиони евра, односно 20% од вкупната продажба.

„Меркатор“ планира ширење на малопродажната мрежа

20 авг 2019

„Меркатор-С“ се наоѓа во групата на 10-те најголеми компании во Србија и има 8.100 вработени кои секој ден услужуваат и до 300.000 потрошувачи.

Видео вести
Анализи

ИГД: Лојалност на купувачите во секторот здравје и убавина

24 јун 2019

Во услови на висококонкурентен пазар, лојалноста треба да се заработи за купувачите повторно да се вратат...

ИГД: Пораст на глобалната онлајн-продажба за 163% до 2023 година

07 јун 2019

Според новиот извештај на ИГД, во соработка со „Консумер гудс форум“, до 2023 година онлајн-продажбата на FMCG-производи ќе се зголеми за 257 милијарди долари...

ИГД: Експанзија од иновации

29 мај 2019

Инвестирањето во приватните трговски марки продолжува да го зголемува темпото на европскиот малопродажен пазар

ЛЗ ритеалитикс: Дисконтерите ги освојуваат нордиските земји

08 мај 2019

Во следните пет години повеќе дисконтни продавници ќе бидат отворени во нордиските земји отколку во Германија и во Франција заедно, покажуваат...

ИГД: Пет глобални малопродажни трендови во к-продавниците

03 мај 2019

Одржувањето на брзиот чекор со промените во малопродажниот пејзаж е предизвик за трговците во сите делови од светот...

ЛС ритеил: Седум најиновативни трендови во 2019 година

24 апр 2019

Менувајќи се во простор за забава, трговците ја менуваат и индустријата. Во иднина, во борбата за внимание на корисниците ќе се натпреваруваат со музеи, концертни сали...

Интервјуа

Бизнисменот Раде Петровски речиси три децении ја води софтверската компанија „Елико софт“, а веќе 12 години раководи и со градежна компанија. Третата, најмладата „Елико олива гарден“, која е основана во 2016 година, е еден сосема нов бизнис за него

Климент Србиноски, „Тамаро“: Свежина во малопродажбата

Од разговорот со Климент Србиноски, генерален менаџер на трговскиот синџир „Тамаро“, веднаш се забележуваат амбициозноста и желбата да се креира нешто ново и подобро без да се запостават човечноста и вредностите

 
ЕКСКЛУЗИВНО со Брајан Шароф, PLMA: Секој трет продаден производ е приватна трговска марка

Најновите истражувања на „Нилсен“ покажуваат дека пазарниот удел на приватните трговски марки е зголемен во 2018 година во 12 од 19 земји, и сега е на околу 30 отсто во 17 земји

 
Претставуваме: „Вока дисконт“ - Тетово

Искреноста и услугата се најбитни

 
Иван Шулеиќ, генерален директор на ДИС: Силата на еден трговски синџир е во неговиот дух

Српскиот трговски синџир ДИС воведе „фини приспособувања во својата работа“ и влезе во фаза на интензивен развој, кој треба да финишира со отворање нови 19 маркети до крајот на годинава

 
„Маседониан хани“: Продолжување на семејната традиција

Пред неколку години во селото Ехлоец на планинскиот масив Бистра-Стогово во околината на Кичево, на местото каде што одамна изгорела старата семејна куќа, Елена и Огњен...

 
Метју Браун: Пат околу светот во иднината на малопродажбата

Иако постојат економски разлики меѓу Македонија и поразвиените земји, на крајот на краиштата, сите потрошувачи го сакаат истото...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Август 2019 / Број. 69
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Алмира Папиќ: Двигател во социјалните претпријатија

10 јул 2019

Во Македонија концептот на социјалното претприемништво не е на адекватен начин осознаен од страна на власта, ниту од правниот систем, иако се значајни неговите позитивни ефекти врз општеството

Дарко Васелиќ: Пристап од 360 степени

При подготовката на кои било промотивни активности најчесто се спрема некаков заклучок, кој ги опишува начинот на одвивање, целите, трошоците и сличните планирани активности
10 јул 2019

Деловен софтвер: Дали вашата ИКТ-инфраструктура е безбедна?

Компјутерските мрежи на интернет, иако предвидени да помогнат и да го подобрат работењето, можат да бидат искористени како алатки за деловен хакерски напад
10 јул 2019

Антонио Зрилиќ: Фокусирање на производите што носат добивка

Ниту една сериозна компанија не може да си дозволи луксуз-производите што кумулативно прават 80% од продажбата или од добивката да ги третира како тие што прават 5% или помалку
24 јун 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

04 апр 2019

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018