Се укинува сметкопотврдата како задолжителен документ

20 ное 2019

Се укинува сметкопотврдата како задолжителен документ придружен со фискална сметка за промет до 6000 денари, со што во голема мерка ќе се заштеди на време, хартија и на административни постапки, соопштија од Владата

„Нестле“ првпат го претстави работењето во БиХ

21 ное 2019

Членовите на управниот одбор, првпат во БиХ зборуваа за конкретни бројки на компанијата, на глобално и на локално ниво, но и за плановите и целите за наредниот период.

Видео вести
Анализи

„ЛЗ ритеалитикс“: Последиците од влезот на „Алибаба“ на европскиот пазар

13 ное 2019

Кинескиот гигант за е-трговија со напредно знаење влегува во континентална Европа, каде што онлајн-трговијата со прехранбени производи сè уште е во зародиш, а на некои пазари дури и се бори за опстанок...

Анализа ИГД: Подгответе се за идните промени

04 ное 2019

Прогресијата на решенијата за наплата имплицитно е поврзана со еволуцијата на методите за плаќање

Малопродажбата на транзитни локации: Во чекор со потрошувачот во движење

08 окт 2019

На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот

Идентитетот на брендот го зголемува угледот на трговецот

04 окт 2019

Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака за одржливост се водечки на европската сцена на иновации

„ЛЗ ритеалитикс“: Малопродажните кооперативи го губат уделот на европскиот пазар

19 сеп 2019

Според истражувањата на „ЛЗ ритеалитикс“, тие ќе сочинуваат 27% од продажбата на мало во 2024 година, што е за 3% помалку во споредба со 2014 година (графикон 1). Бројот на продавници (ќе) се намалува за 300 годишно во текот на деценијава

Анализа: Револуцијата е во тек

17 сеп 2019

Аугментираната реалност, која може да се манифестира на различни начини – од екрани и монитори до рачни уреди и очила, ќе биде еден од клучните двигатели за партнерства меѓу трговците и брендовите

Интервјуа

Постојат различни приказни поврзани со потеклото на баклавата. Некои гастрономски историчари и експерти сметаат дека таа е по потекло од Ерменија, други веруваат дека е од Арабија, Месопотамија, Грција или од Турција.

Себастијан Ренак: Акцент на сè што е локално

Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали

 
Винарница Кувин: Префинетост на семејното вино

Во потрага по делче од приказната за македонските вина, стигнавме до семејството Стевковски во скопската населба Ѓорче Петров, кое веќе неколку години управува со винарницата „Кувин“

 
Јован Донев, „Крашкомерц“: Брендот - адут за пазарен натпревар

Го надминавме пристапот од национален карактер и поспецифично се позанимававме со секој купувач посебно. Тоа бараше поголем и поразличен ангажман и од вработените. Одговорот од нив беше позитивен, што придонесе за позитивни резултати.

 
Алексеј Тикхонов: Автоматизацијата е клучна за дистрибуцијата

За да останеме релевантни за нашите потрошувачи, мораме постојано да бараме можности за натамошен развој на пазарот

 
Горан Арсовски, „Арис“: Не правиме отстапување во квалитетот

Во интервјуто за InStore генералниот менаџер Горан Арсовски не поведе низ патување назад во времето на отворање на фирмата, но и напред кон идните планови и новитети

 
Веге салати: Современите трендови ни одат во прилог

Како резултат на зголемената побарувачка на пазарот, во тек е процес на изградба на нов погон, со кој планираме двојно поголемо производство. Новиот простор ќе ни овозможи да воведеме и нови производи, меѓу кои и хумус со неколку различни вкусови

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Ноември 2019 / Број. 72
Маалска продавница
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Анализа на „мртви залихи“ и „кеш менаџмент“

20 ное 2019

Следниот чекор во нашето настојување да постигнеме оптимални залихи е елиминација на неконкурентните или „мртви“ залихи

Елена Клисаровска: Отскочна штица за младите

13 ное 2019

Нови технологии: Вистински одговор на промените

Многубројните FMCG и трговски компании ја препознаваат вредноста на податоците што ги имаат и сè повеќе ги користат во секојдневното работење, па дури и заработуваат од нив
05 ное 2019

Антонио Зрилиќ: Како да го премостите периодот меѓу две нарачки

Цикличните залихи служат за премостување на периодот меѓу две нарачки, а нивното количество е одреден со рок на испорака (lead time) и со просечна потрошувачка за време на испораката
28 окт 2019
Обуки и самити

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

11 ное 2019

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...
14 фев 2019