IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 18.01.2019 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Регионално истражување: Топ 10 најкористени брендови

11.11.2013
Десетте најчесто користени брендови во последните 12 месеци
 
Топ 10 најкористени брендови
 
Дали некогаш сте се прашале кои брендови на производи за широка потрошувачка се наоѓаат на масите и во плакарите во домаќинствата? Дали меѓу нив е и вашиот (омилен) бренд? Дали истите брендови се присутни во целиот регион?


Ви ги прикажуваме основните информации за трговските марки што се користат од страна на најголемиот дел од населението, по категории во кои тие припаѓаат, како и бројот на корисници во илјади. Извор на податоците од истражувањето е „Медиана ТГИ", во кое минатата година беа вклучени повеќе од 15.000 испитаници. Исто така, постојат податоци за профилот на животниот стил на потрошувачите, нивните социодемографски карактеристики и медиумската изложеност, информации што се од суштинско значење за ефикасно таргетирање и предлози.
 
Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното изадние на InStore бр.12


 
 
 
 
back to top