IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

„Мојата“ продавница има најповолни цени

19.12.2013
Во минатиот број на InStore дадовме приказ на македонскиот купувач врз база на истражувањето GfK Shopping Monitor®. Во овој број понатаму ќе го опишеме однесувањето на македонскиот купувач во поглед на купување храна и други производи за широка потрошувачка (FMCG).

Автор: Боге Божиновски, директор за продажба, boge.bozinovski@gfk.com
 
Се раководиме од цените...
•23% од купувачите се раководат од цените при правење избор во продавницата.
•Ценовните аспекти се главни предизвикувачи за 38% од купувачите (ниво на цените, сооднос цена-квалитет, распродажба итн.).
•Ценовното ниво е една од трите најважни карактеристики на продажното место.

Исклучително низок интерес за новитетите
•4% се први купувачи на нови производи.
•23% ги разгледуваат полиците во потрага по нови производи.
 

Добра и постојана организација
•46% се збунуваат со промените во организацијата на продажното место.
•19% се обидуваат да потрошат колку што е можно помалку време во купување.
•Едноставната организација е важна за 86% од купувачите.

Само потребното...
•50% го купуваат само потребното.
•Околу 21% речиси никогаш не прават спонтано купување.
А, сепак, имаме плус работи во кошницата!
•50% често купуваат повеќе од планираното и потребното, а 10% често купуваат работи што не ги користат потоа. 
•42% спонтано купуваат на неделна основа. 

„Мојата" продавница сè уште игра улога...
•38% најголемиот дел од купувањето го извршуваат во една продавница, а 39% тоа го прават во 2-3 избрани продавници.
•70% се долгогодишни купувачи во нивната главна продавница (1 продавница).
•70% имаат намера да продолжат да купуваат во нивната главна продавница. 

Од цените се раководат 23% од купувачите. Дополнително, разните ценовни аспекти на понудата на производи (како цена, соодносот на квалитетот и цената, промотивните активности) претставуваат поттикнувачи за купување на одреден производ дури кај 38% од купувачите. Од друга страна, само 4% од купувачите изјавиле дека се меѓу првите купувачи на нов производ што ќе се појави на пазарот, иако речиси четвртина (23%) изјавиле дека сакаат да проверат што има ново на полиците во продажното место. Речиси половината од купувачите (46%) се збунети од промените во организацијата на продажните места и најголем процент (86%) сакаат едноставна организација на продажното место.
Половината од купувачите купуваат продукти повеќе од планираното и потребното, додека 10% од нив купуваат и продукти што не ги користат потоа. „Мојата" продавница игра важна улога за македонскиот купувач. Дури 70% од купувачите се долгогодишни купувачи во нивната главна продавница.


Избор на продавница
Главни причини при избор на главното продажно место се поволните цени, близината до домот или работното место, како и асортиманот и големиот избор на производи што се нудат на продажното место.


 
 
 
 
back to top