IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Кој е најголем „патриот“ во регионот?

16.08.2013
Истражување на „Медиана" за фаворизирање на домашните производи
 
Кој е најголем „патриот" во регионот?
 
Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите кога станува збор за доверба во квалитетот.
 
Кој „најдобро" ја поддржува домашната економија утврдено е со истражувањето TGI што го спроведува „Медиана", а е веродостоен начин за мерење на потрошувачките навики. Секако, значаен фактор е и менталитетот на луѓето од регионот, кои се познати по фаворизирање на трговските марки. Поради тоа, сопствениците на брендови повеќе од што било друго мораат да го земат предвид потрошувачкиот стил на луѓето, што е клучен за одредувањето на нивните потрошувачки навики.
Најголем процент од Србите секогаш кога можат купуваат домашни производи. Потоа следуваат Хрватите, а третото место го делат Словенците и Македонците со 14 процентуални бодови пониско фаворизирање на домашните производи во однос на Србите, кои се на прво место.
 
 
Извор: Mediana TGI Словенија, Хрватска, Србија, Македонија 2012; N = 15.500.

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.9

 
 
 
 
back to top