IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Кој е најголем „патриот“ во регионот?

16.08.2013
Истражување на „Медиана" за фаворизирање на домашните производи
 
Кој е најголем „патриот" во регионот?
 
Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите кога станува збор за доверба во квалитетот.
 
Кој „најдобро" ја поддржува домашната економија утврдено е со истражувањето TGI што го спроведува „Медиана", а е веродостоен начин за мерење на потрошувачките навики. Секако, значаен фактор е и менталитетот на луѓето од регионот, кои се познати по фаворизирање на трговските марки. Поради тоа, сопствениците на брендови повеќе од што било друго мораат да го земат предвид потрошувачкиот стил на луѓето, што е клучен за одредувањето на нивните потрошувачки навики.
Најголем процент од Србите секогаш кога можат купуваат домашни производи. Потоа следуваат Хрватите, а третото место го делат Словенците и Македонците со 14 процентуални бодови пониско фаворизирање на домашните производи во однос на Србите, кои се на прво место.
 
 
Извор: Mediana TGI Словенија, Хрватска, Србија, Македонија 2012; N = 15.500.

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.9

 
 
 
 
back to top