IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Кој е најголем „патриот“ во регионот?

16.08.2013
Истражување на „Медиана" за фаворизирање на домашните производи
 
Кој е најголем „патриот" во регионот?
 
Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите кога станува збор за доверба во квалитетот.
 
Кој „најдобро" ја поддржува домашната економија утврдено е со истражувањето TGI што го спроведува „Медиана", а е веродостоен начин за мерење на потрошувачките навики. Секако, значаен фактор е и менталитетот на луѓето од регионот, кои се познати по фаворизирање на трговските марки. Поради тоа, сопствениците на брендови повеќе од што било друго мораат да го земат предвид потрошувачкиот стил на луѓето, што е клучен за одредувањето на нивните потрошувачки навики.
Најголем процент од Србите секогаш кога можат купуваат домашни производи. Потоа следуваат Хрватите, а третото место го делат Словенците и Македонците со 14 процентуални бодови пониско фаворизирање на домашните производи во однос на Србите, кои се на прво место.
 
 
Извор: Mediana TGI Словенија, Хрватска, Србија, Македонија 2012; N = 15.500.

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.9

 
 
 
 
back to top