IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Истражување од регионот

19.09.2013
Медиана": Кој најмногу ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба

Побрзо до купувачи

Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат Хрватите, додека само 18% од граѓаните на Србија ги користеле предностите на овој начин на купување. 


Автор: Борислав Радојковиќ, borislav.radojkovic@mediana.co.rs, www.medianagroup.net

Директната продажба претставува продажба на производи и услуги директно на купувачите. Вообичаено се одвива надвор од традиционалните продажни места, во домовите на купувачите, на нивното работно место, по пат на телефон, каталог или по пат на електронска пошта и СМС. Иако вистинската експанзија се доживува во втората половина од 20 век, бидејќи сè поголем број од производителите се обидуваат да се решат од класичните дистрибуции и побрзо да дојдат до купувачите, може слободно да се каже дека директната продажба е најстариот канал на дистрибуција.

Во табелата се прикажани десетте најголеми компании (според приходите во 2012 година) што се занимаваат со директна продажба.


 
 
 
 
back to top