IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Истражување од регионот

19.09.2013
Медиана": Кој најмногу ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба

Побрзо до купувачи

Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат Хрватите, додека само 18% од граѓаните на Србија ги користеле предностите на овој начин на купување. 


Автор: Борислав Радојковиќ, borislav.radojkovic@mediana.co.rs, www.medianagroup.net

Директната продажба претставува продажба на производи и услуги директно на купувачите. Вообичаено се одвива надвор од традиционалните продажни места, во домовите на купувачите, на нивното работно место, по пат на телефон, каталог или по пат на електронска пошта и СМС. Иако вистинската експанзија се доживува во втората половина од 20 век, бидејќи сè поголем број од производителите се обидуваат да се решат од класичните дистрибуции и побрзо да дојдат до купувачите, може слободно да се каже дека директната продажба е најстариот канал на дистрибуција.

Во табелата се прикажани десетте најголеми компании (според приходите во 2012 година) што се занимаваат со директна продажба.


 
 
 
 
back to top