IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Истражување од регионот

19.09.2013
Медиана": Кој најмногу ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба

Побрзо до купувачи

Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат Хрватите, додека само 18% од граѓаните на Србија ги користеле предностите на овој начин на купување. 


Автор: Борислав Радојковиќ, borislav.radojkovic@mediana.co.rs, www.medianagroup.net

Директната продажба претставува продажба на производи и услуги директно на купувачите. Вообичаено се одвива надвор од традиционалните продажни места, во домовите на купувачите, на нивното работно место, по пат на телефон, каталог или по пат на електронска пошта и СМС. Иако вистинската експанзија се доживува во втората половина од 20 век, бидејќи сè поголем број од производителите се обидуваат да се решат од класичните дистрибуции и побрзо да дојдат до купувачите, може слободно да се каже дека директната продажба е најстариот канал на дистрибуција.

Во табелата се прикажани десетте најголеми компании (според приходите во 2012 година) што се занимаваат со директна продажба.


 
 
 
 
back to top