IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Еволуција на приватните трговски марки

22.05.2013
Стратешка алатка во борбата за лојалност на потрошувачите и дополнување на понудата на брендираните производи
 
Еволуција на приватните трговски марки
 
Автор: Екатерина Вилтхем, постар ритеил аналитичар, IGD 
 

Во глобален контекст, ставот на потрошувачите за приватните трговски марки (PL – private label) драстично се промени во последните две години. Резултатите од последното истражување на IGD ShoperVista покажуваат дека купувачите им веруваат на приватните трговски марки колку што им веруваат и на брендовите и дека ги сметаат за прифатлива понуда во сите категории.

•Како што малопродажниот пазар станува сè поголем предизвик, така трговците од целиот свет ги сметаат приватните трговски марки за стратешка алатка во борбата за лојалност на потрошувачот и како дополнување на понудата на брендови.
•Трговците повеќе не го следат пристапот „и јас, исто така" во развојот на приватните трговски марки. На пазарите им ги претставуваат иновативните концепти и стануваат креатори на брендовите, отстапувајќи од традиционалната добра/подобра/најдобра архитектура.
•Трговците ги усвојуваат новите стратегии за дизајн, пакување и позиционирање на своите марки, отворајќи пат за соработка со доставувачите и развој на потенцијалите на приватните трговски марки.
Во оваа смисла, брендовите мораат да ги подобрат своите единствени продажни точки (атрибути) за да се изборат за своето прво место на полиците и да ја задржат довербата на потрошувачите.

1.Потврда на вредноста
Силата на приватните трговски марки не е само ценовната предност, туку и ширината на понудата.

Пример 1: Simply M&S, „Маркс & Спенсер", Велика Британија
•Повеќе од 800 прехранбени производи.
•Пониски цени од другите линии на M&S, со проверен квалитет.
•Дизајн на амбалажата, инспириран со типичен список за купување, ја симболизира секојдневната купувачка.
•Комбинација на едноставност, топли слики и живи бои.

Повеќе можете да прочитате во електронското и печатеното издание на InStore бр.7


 
 
 
 
back to top