IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Анализа на огласувањата на категоријата пиво во 2012 година

17.05.2013
Анализа на огласувањата на категоријата пиво во 2012 година

Ви претставуваме преглед на огласувањата во категоријата пиво на телевизиите МТВ 1, МТВ 2, МРТ, „Сител", „Канал 5" и„Алсат-М", според истражувањето спроведено на популација постара од четири години (Тотал 4+) во периодот јануари-декември 2012 година, од 00 до 24 часот, од понеделник до недела. 


Извор за овие податоци е „Ниелсен Аудиенце Меасуремент" – Македонија

 
Почеток на операцијата: декември 2007 година.
Број на инсталирани пиплметри: 560
Домаќинства: 400


Варијабли во анализата се EQ GRP 30 на целна група Тотал 4+ и нивниот удел. GRP претставува сума на рејтингот на секоја индивидуална реклама. 

EQ GRP или 30 секунди GRP е еднакво на GRP што би се остварил кога должината на рекламата би била 30 секунди. 


Секој производ има посебна целна група, а за да се спроведе компаративна анализа, потребно е за цела категорија да се избере една целна група. Тоа е целната група Тотал 4+. Резултатите би биле поинакви кога на пример би ја анализирале целната група мажи од 18 до 65 години.

• Најголем огласувач во категоријата: „Пивара Скопје"
• Најмногу огласуван бренд: Скопско 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Целата анализа прочитајте ја во електронското и печатеното издание на InStore бр.7



 
 
 
 
back to top