IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Анализа на огласувањата на категоријата пиво во 2012 година

17.05.2013
Анализа на огласувањата на категоријата пиво во 2012 година

Ви претставуваме преглед на огласувањата во категоријата пиво на телевизиите МТВ 1, МТВ 2, МРТ, „Сител", „Канал 5" и„Алсат-М", според истражувањето спроведено на популација постара од четири години (Тотал 4+) во периодот јануари-декември 2012 година, од 00 до 24 часот, од понеделник до недела. 


Извор за овие податоци е „Ниелсен Аудиенце Меасуремент" – Македонија

 
Почеток на операцијата: декември 2007 година.
Број на инсталирани пиплметри: 560
Домаќинства: 400


Варијабли во анализата се EQ GRP 30 на целна група Тотал 4+ и нивниот удел. GRP претставува сума на рејтингот на секоја индивидуална реклама. 

EQ GRP или 30 секунди GRP е еднакво на GRP што би се остварил кога должината на рекламата би била 30 секунди. 


Секој производ има посебна целна група, а за да се спроведе компаративна анализа, потребно е за цела категорија да се избере една целна група. Тоа е целната група Тотал 4+. Резултатите би биле поинакви кога на пример би ја анализирале целната група мажи од 18 до 65 години.

• Најголем огласувач во категоријата: „Пивара Скопје"
• Најмногу огласуван бренд: Скопско 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Целата анализа прочитајте ја во електронското и печатеното издание на InStore бр.7



 
 
 
 
back to top